pfffff ik weet het even niet meer!

Misschien moet je de box geen strafplek maken, anders heb je er straks niets meer aan..! Ik zeg dit omdat ons zoontje helaas niet zo lang in de box wil en dat is soms wel eens lastig, haha! Ik hoor ook wel eens ouders die zeggen dat de box alweer het huis uit is..! Ik hoop dat wij hem nog een tijdje kunnen gebruiken... Groet,marianne

Er zijn vele met je zie ik wel!!!!!!!! Jemig en ik dacht ook dat ik als enigste een kind heb die zoooooooooo VERVELEND doet!! Ja het is ect volhouoden geblazen....heb het er weleens met mijn moeder over en die moet dan lachen...ze zegt ja joh die kleintjes houden het vaak langer vol dan jij!! Maar gewoon VOLHOUDEN!! JIJ bent de baas.
Ik weet het tis makkelijker gezegd an gedaan....wantppfffff wat ben ik vorige week gefrustreerd geweest hierover!!!!!!!!

ik voel echt met je mee en hoop dat het bij de leeftijd hoort (wat ik onderhand wel denk) en dat het maar snel over mag zijn!!

Succes iedereen met jllie boefjes!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Gelukkig valt het hier wel mee, soms zit ze wel eens ergens aan en wordt ze erg boos als ik het afpak. Maar over het algemeen gaat het wel redelijk.

groetjes Maris

dank je wel voor jullie reacties...
ik  ben gelukkig niet alleen! (sorry mede mama's)
ik ga nu snel weer naar mijn mannetje,sorry voor geen langer schrijf stuk maar mick is nu ziek dus die is steeds aan het overgeven,zo zielig!!
dus tot snel
liefs

Terug
Bovenaan