pffffff Help ik weet het niet meer

Shanice slaapt bijna niet meer sinds oudejaarsnacht ze was zo bang.
Het is drama om haar naar bed te brengen en afgelopen nacht helemaal. De methode achter de deur staan hebben we gedaan om de 5 minuten terug ook en mijn man is ook al bij haar gaan zitten tot ze in slaap was maar nee hoor afgelopen nacht werkte niks was continu huilen ben van pure ellende bij haar gaan liggen zodat manlief en zoonlief wel hun nachtrust hadden.
Ja wat moet ik nou ik ben gebroken

een wanhopige moeder

groetjes lisette

Hoi Lisette,

Wat naar voor je dochtertje!
Het is voor jullie ook heel zwaar maar vind het heel zielig dat zij de angst ervaart.

Je ziet bij de nanny afleveringen dat naast haar bedje zitten en een boekje lezen maar niets tegen haar zeggen of aandacht geven en dan iedere avond een stukje verder naar de deur soms wel helpt.
Verder is het wel flink doorbijten want (weet het ook uit eigen ervaring) dat dit alles pas effect gaat geven na een nacht of 4 en dan het afbouwen nog.

Heel veel sterkte en wat je ook doet volg je gevoel.

Liefs Marina

Wij hebben trouwens idd de -achter de deur staan en iedere 5 minuten naar Daniel toe - methode gedaan.

Probeer iedere dag smiddags (als je kan) even te gaan slapen?

Liefs Marina

Lieve Marina

Helaas kan ik smiddags niet slapen want ik heb nog een zoon van 4 rondlopen die helaas al niet meer zijn middagdutje doe sinds Shanice is geboren. Afgelopen nacht was eigenlijk juist de meeste heftigse nacht die ik gehad heb.
Ik heb ook maar weer een nieuw nachtlampje gehaald hopelijk helpt dat.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat Shanice echt de Afrikaanse temperament heeft en dat is toch veel heftiger dan een nederlandse temperament die zijn o zo fel .
Mijn man heet zelfs krauwen in zijn gezicht van haar ze is heel dominant.
Dank je wel voor je reactie

groetjes lisette

Hoi Lisette

Hier sinds een tijdje ook brullen met het naar bed brengen. Helaas zit meneer nu in een fase dat ie slaat, afschuwelijk vind ik dat. Het raakt me diep. Ik keur het het niet goed, maar blijf rustig.

Ik blijf vasthouden aan de vaste bedrituelen en laat hem brullen vaak na 10 minuten is het rustig en ligt hij te kletsen, soms valt hij pas na een uur in slaap.

Ik hoop dat dit gedrag over een tijdje weer overwaait...veel suc6!

Liefs Lientje

Wat vermoeiend voor jullie allebei zeg, denk dat Shanice ook kapot is of niet? Sorry, heb geen wijze raad voor je, hoop wel dat het snel overgaat!

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan