pffffff Help ik weet het niet meer

Hoi,

Ja daar weet ik zo 123 ook niks op, wel heel vervelend, en over temperament kan ik meepraten,,hihi,, hier hebben ze indo bloed, zou dat echt verschil maken,,haha
Nou hopelijk gaat het snel beter!

Gr MJ

Hoi,

Myrthe lijkt ook ineens bang om naar bed te gaan. En ze wordt rond 4u wakker, helemaal overstuur en dan mag ik niet in de schommelstoel zitten, want die hoek vind ze heel eng. Echt nog nooit meegemaakt.

Wat wij hebben naast een muziekknuffel is een muziekdoosje die licht met beertjes en maantjes en sterren projecteert op het plafond. Als ze echt overstuur is dan zet ik die aan en knuffel even met haar.
Als ik dan naar bed terugga zet ik die weer aan, die kan je instellen op 10 min, dat helpt nog redelijk de laatste dagen.
Wat ik vooral raar vind is dat ze zo bang is voor dat hoekje.

Wat soms ook kan helpen is kamertje veranderen, bedje anders zetten enz.
Of peuterbed?

Liefs Irene en sterkte ermee

Ik heb helaas ook de oplossing niet, want wij zijn ook hard op zoek.
Sinds oud&nieuw is Brenda ook bang met slapen en erg onrustig.
Zodra ik het woord "bed"laat vallen begint het al, hoef nie, wil nie etc.
Zodra ik haar pyjama aantrek word het brullen, en als ik haar optil klamt ze zich helemaal aan je vast. Ze gaat steeds harder huilen en tja, ze moet er toch in. We knuffelen altijd even tot muziekdoosje stopt en dan stop ik haar in en doe muziekdoosje nog een keer aan. Nou, ze gaat meteen hartverscheurend huilen, en ik loop toch maar weg na wat lieve woordjes gezegd te hebben en aai over haar bol. Maar als ze eindelijk stil is en in slaap valt word ze elke 10 minuten ongeveer huilend wakker, ik probeer haar zelf weer in slaapt te laten vallen, maar ze word steeds weer huilend wakker en slaapt hooguit uur achtereen en word weer huilend wakker.
Gister waren de buren aan het boren 's middags, nou, ze raakte ook helemaal overstuur.
Hoop voor iedereeen dat dit snel over is !

Bianca

Hallo meiden

Dank jullie wel voor jullie reacties

Afgelopen nacht was nog raak maar er is een lichtpuntje gekomen hihihihi het nachtlampje werkt wel wat voor het inslapen ze is niet meer zo paniekerig.
Ik denk ook dat ze last heeft van de hoektanden. Gisteren waren we met zijn drieeen bezig boem is weg komt pas volgend jaar weer Milton ook die was wel lief voor zijn zus.
Ze liep nou zelf naar het raam om te kijken .
Maar ik ga toch even kijken hoe ze erop reageer als ik haar middagslaapje oversla zo een periode heb ik met Milton ook gehad maar die was al gestopt met shanice de geboorte.

@MJ Afrikaans temperament is wel heftiger dan die hollandse hihihih
Er is mij ook altijd verteld dat de mixkindjes veel pittiger zijn dus die van jou waarschijnlijk ook wel

Het was afgelopen nacht weer flink raak uiteindelijk om 3 uur of later met haar op de bank beland ze ging zo tekeer. Terwijl ik er niet aan toe wou geven maar hebben jullie weleens iets gehoord over druppels van VSM dat ze slaperig van worden zo ja wat is jullie ervaring.
Mijn spelling zal niet zo correct wezen met een duf hoofd werkelijk wallen tot aan mijn voeten hihihihi
nog steeds wanhopig dus.
Bianca hoe is het nou bij jullie ?

groetjes een oververmoeide moeder
lisette

Hoi lisette,

Van vsm heet het kindival (als ik het goed schrijf) maar voor zover ik weet is dat een middeltje bij gedurende onrust, en geef je over de dag door.
Verder hebben ze hier bij de DA ook zoiets gebaseerd op bloesems, maar daar weet ik de naam niet van.

En bij de huisarts?
Mijn schoonmoeder had vroeger een huilbaby die van overdag ineens snachts ging huilen en die kreeg een soort slaapkuurtje.
Het was een soort hoestdrankje waar je slaperig van word en dat moest ze dan geloof ik 3 avonden achterelkaar geven en dan ermee stoppen, zodat dat kindje weer in het ritme terugkwam en de nachten niet gebroken waren.

Verder weet ik het ook niet goed maar wens je heel veel sterkte ermee,

Liefs Marina

Ik heb ervaring met verschillende 'slaapmiddelen' voor kleine kinderen. Als eerste voorgeschreven door de kinderarts in het ziekenhuis: melatomine pillen. Die kan je voor volwassenen bij de drogist zonder recept kopen. Die hielpen haar wel met in slaap komen, maar ze sliep er niet van door en werd elke dag om 04:00 uur wakker en ging daarna niet meer slapen..... Ook overdag niet.... Geen succes dus...
Toen homeopatische druppels van Bach Bloesem. Ook daarvan merkte ik geen verbetering.
Ik kan je dus niet helpen, helaas. Zit zelf al twee jaar in dit schuitje.... Dus ik weet hoe moe je bent. Heel veel sterkte!!!!
Groetjes,
Dory

Terug
Bovenaan