Pffffff weer werken

Nou ik wist het wel... als ik de keuze had bleef ik thuis!
Voor mijn meiden ben ik altijd thuis gebleven tot ze naar school gingen; nu zit ik helaas in de positie dat ik moet blijven werken.
Slechts 4 morgens maar toch... oma komt in huis voor ons mannetje zorgen; dus hij is in goede handen. Over 2 weken moet ik weer beginnen; en ondanks dat ik mijn werk met veel plezier doe zie ik er erg tegenop.
Dus als ik mocht kiezen...................

Hoi Joy,

Na onze verhuizing 1,5 jaar geleden zou ik een tijdje thuis blijven om hier weer alles op de rit te krijgen en om onze dochter aan haar nieuwe omgeving te laten wennen. Voor onze verhuizing werkte ik 2,5 dag in de week.
We zijn inmiddels dus 1,5 jaar verder en ik ben nog steeds thuis. Ik vind het heerlijk! Ik geniet zo ontzettend van mijn kindjes, daar kan geen baan tegen op.
Gelukkig kán ik ook thuis blijven (financieel gezien), maar we hebben daar wel wat stapjes voor terug moeten doen. Maar dat is het me meer dan waard.
Onze insteek is wel altijd dat als ik me op een gegeven moment thuis ga vervelen of de muren gaan op me afkomen, dan kan ik altijd weer werk gaan zoeken.

Ik merk nu, na de geboorte van onze jongste (3-7), dat het me ook heel veel rust geeft. Niet meer van alles hoeven plannen voor opvang enzo. En ik mis zo niks van de kindjes.

Kortom: Ik zou het wel weten als ik jou was. Lekker thuis blijven genieten!

Groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan