pfffffff

Oooooh meiden, wat snap ik jullie goed...!!!!!
Ook ik zit hier op t wachtbankje. Morgen zouden de rode duivels volgens planning komen.
Heb donderdag een nega test gedaan en was gister niet te houden dus weer 1 gedaan (lang leve de duoverpakking van cb hihi).
Deze was ook negatief maar...gaf dus een paar stipjes verticaal aan. Je kon er abslotuut geen plus van maken hoor maar ja, ze stonden er wel.
Bij de 1e en 2e waren mijn testen ook super onduidelijk.
Ik weet de naam ff niet meer van degene die het schreef, maar ik dacht dus vandaag ook, maar goed dat de winkels gesloten zijn want ging er zo weer 1 halen. (stiekem nog gekeken naar een koopzondag in de buurt...)
Eigenlijk wil ik niet eerder dan eind van de week testen, maar ja, ken mezelf...
Mocht ik uiteraard over tijd raken hihi.
Heb een knap gespannen gevoel in mn onderbuik.
Maar ja, dat heb ik ook wel ns als ik ongi moet worden...
Zegt dus weer niets.
Wel was ik wat flauw op de maag vanmorgen, maar ja, ben ook nog ns snotverkouden, dus zou ook prima daar weg kunnen komen.

IK BEN HET WACHTEN ZAT!!! Kom maar op duivels, ik wil het NU weten hihi.

Meiden, jullie ook veel succes met wachten...(pff lastig nu hoor, stilzitten...linkerbeen, rechterbeen, wiebelen met de tenen, trommelen met de vingers, krabbeltjes tekenen met een pen in de hand...alles opeten wat los en vast zit.......)

quote: jasmijn1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2006 20:18:31'));

Hoi Elora,

OH HOE HERKENBAAR!!!

Ik vroeg me al af of ik de enige was. Ik loop namelijk ook scheef. Mijn linkerborst is ook zo veel groter dan mijn rechter. Had ik bij de eerste zwangerschap echt niet. Verder dikke blauwe aders vanuit mijn hals om de boel goed te doorbloeden.
Last van bandenpijn, misselijkheid en zoooo moe.

Whaha lachen...nou het is echt niet leuk zo hoor die ene groter als ander, de aders heb ik ook wel wat maar had ik ook nog sinds vorige zwangerschap....en jij ook al een week voor nod klachten???tjee raar he...had ik ook op borsten na dan en misselijk,,,wel snel honger...(ook niet misselijk geweest bij vorige)

Mijn NOD is vrijdag, denk ik, vorige cyclus mk gehad. dus ik moet nog even wachten, maar ook ik ben er praktisch van overtuigd dat ik zwanger ben. Ik heb gewoon een borstvoedingsborst (nou ja alleen links) maar jij herkent dit vast wel.

Kan het ook zo zijn dat je lichaam nog in de war is van de mk?

Ik zal aan je denken morgen. Wanneer is jouw NOD, morgen??
Als jij pos. test moet het bij mij ook goed zitten, en anders Balen we samen ENORM.

Nod was gister(zaterdag)
Nou idd als het niet raak is dan is het wel heeeeel erg balen!!!!
We gaan ervoor of niet dan??!!

Liefs,
Jasmijn.

mamaloe dat was ik vd winkels hahaha
Nu moeten we ons wel bedwingen he haha

Nu weet ik wle dat het ziekenhuis hier 22 km verderop 24uur apotheek heeft maar ja dat ging me dan net ff te ver haha maar moest me echt bedwingen   hoor haha

enne jeetje beetje stippeltjes in lijn omhoog??
Nou als dat bij de vorige zwangerschappen ook zo was dan zou het wel raak moeten zijn niet???!!!!

Hoewel mijn NOD gister was ga ik proberen dinsdag pas te testen...ik ben gewoon bang om weer niks te zien ....maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr eerst maar kijken morgen hahahaha

In ieder geval niks te bekennen nog hier!! En we hebben geklust vanavond  dan komt ongi altijd wel op gang maar nu niks...dus hoelanger het duurt hoe meer ik geloof dat het BULLSEYE is

whaha

oooooooo meiden spannend he???!!!
Ik hoop zo dat we allemaal maar door mogen gaan!!!!!!!!

hahaha ja dat is wat he? Nou hebben wij hier ook wel een apotheek in het ziekenhuis, ook een behoorlijk eindje verderop maar op die gedachte was ik nog niet gekomen hihi. Idee voor de volgende keer.
Nu zijn die verrekte winkels morgenvroeg ook nog dicht.
Nou ja heb morgen eerst verjaardag dus dan kan ik er ff niet aan denken.
Misschien een idee om ff te klussen hihi, misschien dat t dan los komt OF juist niet.

Pfffffffffffffffffffffffff das idd het enige wat je der over kunt zeggen!!!

De stipjes gingen idd omhoog. Maar ja, nog onduidelijker dan bij de andere 2 kids.
Ga nu mn nestje (en mannetje :p) maar ns opzoeken.

Schietgebedje op de knietjes voor mn nestje dat alle duivels mooi weg blijven haha.

Truste!!!

(1e ronde kindje 3 trouwens)

haha ja idd de winkels zijn maandagochtend ook nog dicht...nou ja je hebt verjaardag kan je het misschien ff van je afzetten.

Ik heb morgen niks staan maar neem me voor om smorgens thuis te blijven ff rus aan doen en smiddags gaat mijn meisje nog naar bed, daarna maar s kijken hoe ik me dan voel, misschien haal ik t dan wel maar test ik pas dinsdagmorgen...

liefs Elora............

slaap lekker

ik heb fijn hoofdpijn (aub geen voorbode) en ga mijn bedje ook opzoeken...

heej.. ook mijn nod was de 26e en hier ook nog geen ongi te bekennen..
kheb wel last van mn bosten.. doen best pijn.. en ik heb een grotere eetlust.. heb doormaar honger of zin in iets.. en soms wat steken in mn onderbuik.. ik hoop t zo.. k w8 zoiezo nog af met testen, moet hele week werken dus geen tijd om test te halen... groetjes zina

jeetje Zina een week lang kunnen wachten??   knap hoor!!
Ja ok als je werkt is het ook anders denk ik, ik ben huismama en tja daardoor natuurlijk makkelijker in de verleiding om naar winkel te gaan.
Spannend voor je en ons..hihi

Nou ik werd vanmorgen wakker en dacht goh s ff horen wat manlief vind of we vandaag moeten testen of misschien anders morgen.
Nou pfffffffffffffffffffff dat was een domper die zegt alleen maar je moet je niet zo druk maken....oow mennnn
Hij is altijd veel nuchterder als mij hoor laten we dat voorop stellen maar ja voor hem zijn het maar 2 dgn overtijd en misschien word ik het vandaag nog wel...

grrrrrrrr
voor mijn gevoel is het ik ben AL 2 dgn overtijd.........

Begrijp me niet verkeerd hij wil het ook hoor, bij de eerste maakte ie nog net niet een gat in het plafond van blijdschap.
Maar dat test gebeuren dat vind ie maar zo opgeblazen, ja als ik een week overtijd ben dan zou het wel een x kunnen....pfffffffff

Mijn lijf heeft gewoon het eea doorstaan de laatste jaren dus ik denk dat ik daardoor er ook veel meer mee bezig ben natuurlijk en zowieso ik denk dat het bij de meeste stellen wel zo is.
(heb het alleen over zwanger worden he, bij zwanger zijn veranderde die van mij als blad aan de boom)

Maar goed ik weet nu dus wel zeker dat ik vandaag niet ga testen....
misschien koop ik er wel 1 vandaag maar dat is dan voor morgen....

gr Elora

en bij jullie de rd ook weggebleven nog??

Spannend!!!!!!!!!!!!!!

Hoi,

Hihi volgens mij zitten we allen in het zelfde schuitje. Ik ben gisteravond naar de dienstdoende apotheek gegaan om een zwangerschapstest te halen. Vanmorgen om een uur of 5 moest ik zoooo plassen dat ik maar gelijk een test heb gedaan en die was NEGATIEF. Ik ben nog steeds niet ongi en ben meestal al een dag eerder of 's ochtends ongi. Ik word er echt helemaal gestooord van.

Gr Carmen

Terug
Bovenaan