O.k ik ben heel erg blij dat Zifjon naar de medische peuterspeelzaal mag/kan maar het is wel een hoop gerace. Deze week was de eerste volledige volle week en voel me erg dubbel. Elke ochtend racen tegen de klok 20 min heen en terug lopen en dat 4x op een dag( en een hesterisch kind achterlaten op de psz). heb 1 uurtje thuis en moet dan weer terug. Zilvian die ik steeds wakker moet maken omdat we weer weg moeten, dat arme kind is ook helemaal van de reutel.
Ik weet wel dat het ritme straks zal komen en ik sneller thuis ben als Zilvian op de fiets kan maar het is zo een gerace elke dag. Kan nu wel janken zo moe en onzeker ben ik of dit wel het juiste is voor ons. Zeker omdat ik bang ben dat mijn jongste te weinig slaap krijgt en gek wordt van dhet heen en weer gedoe. Hoe hebben jullie dit ervaren met een jong kind en een ouder kind naar school of psz ?
p.s Thuis laten alleen is geen optie dus hij moet altijd mee.
Liefs van Mariska
Ik weet wel dat het ritme straks zal komen en ik sneller thuis ben als Zilvian op de fiets kan maar het is zo een gerace elke dag. Kan nu wel janken zo moe en onzeker ben ik of dit wel het juiste is voor ons. Zeker omdat ik bang ben dat mijn jongste te weinig slaap krijgt en gek wordt van dhet heen en weer gedoe. Hoe hebben jullie dit ervaren met een jong kind en een ouder kind naar school of psz ?
p.s Thuis laten alleen is geen optie dus hij moet altijd mee.
Liefs van Mariska