pffffffff altijd maar racen

Misschien vind je t niks maar wij hadden voor de maxi-cosi een speciale drager voor achterop de fiets... dus dan kan met allebei je kindjes op de fiets. Volgens mij heet hj mxi-cosi-mee maar ik weet t niet zeker. Het is van datzelfde merk al waar je van die schooltasbeugels van heb voor op de fiets. Lang leve marktplaats... ;-)

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve woorden, ik ben echt geen super mama hoor :) Ik maak genoeg fouten. Maar probeer wel het aller beste voor mijn mannetjes te krijgen net zoals jullie dat ook doen voor jullie kinderen. En voor Zifjon zoeken we natuurlijk een goede plek met juiste begeleiding en die is niet echt naast de deur.

Maar goed ik mag een fietskar lenen van een vriendin en heb zelf een elektrische fiets ivm de M.E. dus hoop dat dit wat makkelijker gaat. Zilvian is nu 6 maanden en kan past nog in de bak. Soms valt hij in slaap maar zodra we thuis zijn wordt hij wakker omdat hij normaal gesproken ingebakerd slaapt. Heb het wel geprobeerd ingebakerd in d ebak maar dat pikt hij niet. En inderdaad zoals jullie zeggen dat is het lot van de 2e hij zal er wel aan wennen. Hij slaapt nu wel in de middag beter en tegelijk met zijn broer omdat de ochtend dus weinig ruimte bied.Hopelijk kan hij na de zomervakentie zitten en heb ik de fietskar niet meer nodig want het is wel een kolosaal ding zeg :)

Nogmaals bedankt,
Liefs van Mariska

De peuterspeelzaal van Lenthe zit in mij straat, is zo'n 4 minuutjes lopen, heb een tweelingwagen, dus loop eigenlijk vrij ontspannen met Lenthe en Luka naar de psz.Als Luka slaapt als ik Lenthe moet ophalen laat ik hem gewoon liggen, ben binnen 10 minuutjes weer thuis.
Ik moet zeggen, Luka zat met 6 ,5 maand heel zelfstandig rechtop, wil niet eens meer in de maxi cosi en daarom kunnen wij al weer at meer op defiets doen.
Moeilijke situatie zit je in...Ik zou voor jezelf een datum prikken, zo van, ik probeer dit tot da, en da kijk je terug hoeveel voor- en nadelen eraan kleven.(Jouw oververmoeidheid hierdoor, Zilvian die je uit zijn slaapje moet halen, maar ook dus of je merkt aan Zifjon hoe hij opknapt bijv van de med psz...is het het mjisschien wel waard?...)
Succes met deze situatie.
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan