Pffffffff........moeilijk hoor een jongensnaam!

Hey iedereen,

Hoe is het ermee? Hier goed, alleen die naam....We komen er niet uit!! We hebben al een zoontje Tygo en nu de 2e ook een jongen wordt moeten we dus op zoek naar een naam die erbij past en ook kort en bondig is. Hebben jullie misschien tips? Ideetjes misschien? Zelf hebben we Gijs, Sem, Teun, Tim.......Graag wat hulp!!

xxx

Levi .... het is wel een veel voorkomende naam de laatste tijd, maar blijft mooi. Mijn zoontje heet Daniel en de jongensnaam voor de 2e hebben we ook al verzonnen, maar die houd ik ff voor mezelf.
Verder Nathan, Noah, Chiel, Tijs, Jason, Dylan, Diego, Dinant, Jamy....

Nou meer weet ik ff niet :)

Groetjes, Yvette

@daniels mam,

Ik kreeg een beetje kippenvel toen ik jouw berichtje las.

Ik heb namelijk een neefje die heet Levi. Mijn  zoontje heet Noah Joost en mijn andere neefje heet Dylan Diego. En voor een 2 de hadden wij ook als jongensnaam Jason in ons rijtje. Dus hoe krijg je de namen uitgekozen?? hahaha
Dus ik vind het allemaal leuke namen.

Groetjes

Ik heb ook 2 zoontjes en ben destijds ook 3 keer naar de drukkerij geweest om de naam te laten veranderen haha! Mijn mannetjes heten Justin en Thijmen.
Verder vind ik Noah en Ruben ook erg leuk maar goed het blijft natuurlijk persoonlijk.

Groetjes,

Puk

Ik vind jongensnamen ook heel moeilijk. Ik heb alle namen in het babyvoornamenboek al doorgelezen en alle websites, maar ik kom er niet uit. Over 5 dagen hebben wij de 20 weken echo en krijgen we hopelijk te horen wat het is. Zo hoeven we al een naam minder te verzinnen.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan