Pffffffff........moeilijk hoor een jongensnaam!

Hallo mama van Tygo, Het is wel heel grappig maar wij willen ons tweede kindje zeer waarschijnlijk Tygo noemen als het een jongen. Wij hebben nu al een zoon die Niels heet. Het is een heel gewone naam, maar toch komt die niet veel voor. Op het kinderdagverblijf van mijn zoon is hij zelfs de enige.
Groetjes Cinber

He Suno,

Echt grappig dat al die namen bij jou zo voorkomen.... Ik heb eigenlijk gewoon gespit in mijn familie. De meeste namen zijn namen van neefjes, dus blijkbaar hebben m'n ooms en tantes een goede smaak qua namen :)

Hoe is het verder met jou?

Liefs, Yvette

@daniels mam,

Met mij gaat het nu erg goed. Ben nu bijna 16 weken zwanger en heb geen  klachten ofzo. Al ben ik s'avonds best wel een beetje moe, maar ik denk dat het meer door die kleine man komt, die nu ruim 10 maanden is. Ik ben nu aan het idee gewend dat ik weer zwanger ben. Ik begin nu een heel klein buikje te krijgen, waar ik me in het begin best druk om maakte, omdat ik toch ook een beetje bang was voor de reacties van de omgeving. Want dan word het toch zichtbaar en gaan mensen toch vragen. Maar inmiddels ben ik trots op deze zwangerschap, want het is echt een wonder. En het past echt in ons leven. En ik hoor op dit moment wel van heeeel veel mensen, dat ze er weinig leeftijdsverschil tussen hebben zitten.

Hoe is het met jouw? Hoe ver ben je nu??
En hoe is het met je zoontje? Wat vind hij van je zwangerschap?
Hoe voel jij je?

Groetjes

Hoi,

Wat dacht je van Nils, vind ik net wat anders dan Niels, maar toch heel leuk bij Tycho passen, of Wessel

Ons zoontje heet Evan, en daar zijn we nog steeds heel blij mee, maar voor een tweede vind ik het wel weer heel moeilijk. Ik wil niet te gewoontjes, maar ook niet te ver gezocht, vandaar dat we Evan erg leuk vonden. En dan gewoon op zijn nederlands uitgesproken.

Bij ons heet van vrienden een kindje Nils en Wessel, dus voorons vallen die af. We zullenn bij de 20 weken echo maar eens gaan luisteren wat het wordt...voordat we ons druk gaan maken...

Succes ermee.
Kim

Moeilijk he, zo'n jongensnaam. Woensdag hebben we de 20 weken echo en als het een jongen wordt hebben we ook een naamprobleem....
Gelukkig hebben we nog even tijd. Heb je al een leuke naam gezien bij de bovenstaande berichten????

Groeten van Gea

hallo,
ik ben bijna 23 weken zwanger en we krijgen een jongetje! Heel leuk, maar idd de naam.....!!! Wat een drama. Een meisjesnaam hadden we al heel snel, maar jongensnamen is een heel ander verhaal. We hebben een paar namen, maar bij geen een zijn we helemaal superenthousiast. De namen die we hebben zijn: Joas, Yonah en Ties/ Thies.
Nadeel van Ties vinden wij dat je er vervelende dingen op kan rijmen (vies, pies). Yonah vind ik qua schrijfwijze de leukste, maar als je het uitspreekt vind ik hem niet heel erg stoer klinken. En Joas, ja die vind ik wel heel leuk, maar ook daar zijn we niet helemaal zeker van.
Wat vinden jullie?
groetjes Maryse

Terug
Bovenaan