Pffffffffffffffffff wachtweken en allerlei vage verschijnselen

Hoi inge

Wat spannend allemaal en wat een ramp dat je nog zo lang moet wachten voor je het zeker weet. Ik ga voor je hopen en heel hard duimen dat je ons binnenkort komt verblijden met goed nieuws!!!!
Heel veel succes nog even hou vol he!!!

groetjes rozemarijn

Is goed Ing, ik wacht je wel op dan zoeken we een plat dak want wij hebben een schuin dak, en dan gaan we samen op het dak staan, en schreeuwen jippie Ing is zwanger!!!!

Ja die steekjes heb ik ook gehad, zijn kleine spelde prikjes kan het niet goed uitleggen, maar zoals jij het beschrijft klopt het wel.. Laat het maar even los het is gewoon raak, dat voel ik, en je weet het ook als je weer zwanger bent dan denk je ok ik ben weer zwanger en meestal zegt je gevoel het al. En laat je gevoel je ook niet in de steek..

Maak er vandaag een rustig dagje van, we duimen allemaal voor je lieve Ing, want wat zal ik blij zijn zeg als het zo snel weer raak is..

liefs en knuf van mij

Nou ik was vrij zeker van mijn zaak wat het positieve gevoel betreft maar vandaag is het vertrouwen iets gezakt omdat mijn borsten minder en mijn buik meer gevoelig is. Bleeeeegggggggghhhhhhhh!! Ze moeten gewoon een test uitvinden waarbij je al snel na je eisprong kan testen.
Ik ben gewoon een een rotbui en dan is alles stom. Je kent het wel.
Wachten, wachten, wachten...

X inge

Hoi inge

Geeft niks iedereen heeft wel eens zo'n bui en dat mag het is ook niet niks wat we allemaal meemaken zo hier met zijn allen.
Ik hoop voor jullie dat je vertrouwen alleen door je bui is gezakt en je morgen weer met positiever nieuws op het net verschijnt!
to die tijd gewoon lekker af reageren op een box bal of zo en als je die niet heb wil een kussen ook nog wel eens helpen.

groetjes rozemarijn

Jeetje Ing, de syptomen veranderen zoals je net beschreeft,  om gek van te worden he, zeker nu je er wel op moest letten ook omdat je die symptomen zo goed kon voelen, en je merkt het dan meteen als er wat veranderd, als het minder wordt..

Hoop dat het raak is en blijft.

Ik denk aan je ok.

lfs en knuf van mij

hoi inge,
o ik ga zo hard voor je duimen!!! Ik hoop dat jij deze mand meer geluk hebt als ik (toch ongi, om gek van te worden). Vervelend he dat je lijf zo'n loopje met je kan nemen, en dan maar weer wachten. Hopelijk mag je nu 9 mnd wachten, :). Ik ga duimen. liefs simone

Terug
Bovenaan