pfoe, wat een gedoe

dankje heel lief
ik moest afgelopen vrijdag ongi worden.
dus ben zelfs al 4 dagen overtijd
nu nog niets te zien!!!
misschien dat ik donderdag anders even een test doe en dan naar de huisarts ga vrijdag, omdati ik het wel rot vind als hij dan nog negatief is, en ik op vakantie moet

Hee Fiepke.

Naar de huisarts is wel een goed idee! In je bloed kan je het sneller zien dan in je urine. Ben je tenminste zekerderderder...
Ik wil je wel tegenkomen op het februarimoedersforum!

haha ik zit nu op mijn werk dus ik kan niet te lang meer blijven
ja ik zou ook wel op het februari forum willen, mag alleen nog niet
of zou ik eerder naar de dokter gaan, morgen of zo, wat denk jij?

oh ja ik geloof dat ik dan vrijdags bloed moet prikken maar dan weet ik nog niets, want ik ga za op vakantie dus...

Ik zou gewoon morgen al gaan. Dan heb je misschien de uitslag nog voor je vakantie! In je bloed kan je het al voor je nod zien, dus dan zou je in het ongunstigste geval toch al kunnen.
Gewoon doen, meid, dan weet je meer. Het kost alleen tijd en je krijgt meer zekerheid. Je wil toch niet in onzekerheid op vakantie? Dat zal je ha ook wel snappen!

hoi fiepke wat spannend zeg. Hoop dat je toch zwanger bent, want dan heb je dubbel zo leuke vakantie (en niet ongi en zwanger!)
in alle gevallen; fijne vakantie

ellow fiepke

nog steeds niks hm?? spannendddddddddddd, goh hoop het echt voor je hoor! Ik zou al morgen naar de dokter gaan, die zien direct de uitslag hoor! tenminste die van mij wel, geeft meteen aan of je zwanger bent ja of nee en dan hoef je niet te wachten en heb je zekerheid!

heel veel succes meid we horen het wel!

knuffel sweety

nou bloedprikken doen ze bij ons niet bij de ha maar bij het witgelekruisgebouw ofzoiets
dat is zo'n kamer waar aan de lopende band wordt geprikt tussen 8 en 9 of zo
en ik moet toch werken, vrijdag is mijn dag vrij, wat moet ik tegen mijn baas zeggen, ik zit er pas een paar weken
dus dat wordt lastig

Terug
Bovenaan