piekeren

Hoi allemaal...
Ik pieker echt de hele dag.
Zal het wel goed gaan... vaak naar de wc gaan... zie ik niets bijzonders... zelfs mijn borsten hou ik in de gaten... zijn ze nog wel "vol" genoeg?
En dan te bedenken dat ik pas over een week of 5 de echo heb.... hoe kom ik de tijd door?
Hebben jullie dit nu ook... of ben ik de enige?
Thanks!
 
Afleiding ga ik zeker zoeken!
ik heb geen reden om onzeker te zijn.
Ik heb alleen geen klachten... behalve mijn borsten dan. Dat maak me dus onzeker.
Misschien komt het ook wel dat dit de 3e is.
De eerste 2 verliepen vlekkenloos... dus zal het nu misschien minder goed gaan.
Ik ben nu (denk ik) bijna 6 weken zwanger.
 
Hier ook geen klachten. Alleen gevoelige borsten.

De enige tip die ik heb is zorgen dat je geen tijd hebt om te piekeren. Ik heb het veel te druk om te peikeren met werken en mijn zoontje van 2.
 
Herkenbaar hoor... Maar volkomen zinloos, dus dat prent ik mezelf maar steeds weer in!

Probeer idd veel afleiding te zoeken...

Ik ben nu 10 weken, donderdag heb ik een echo en ik wil daarna ook echt gaan genieten en vertrouwen hebben...

 
Ook hier wordt volop gepiekerd hoor. Ik begin me er langzaam bij neer te leggen dat het hardnekkige zwangerschapskwaal is. Zo lang het je plezier en geluk maar niet in de weg staat.

Onthoud maar dat de invloed die je hebt beperkt is. Heel goed voor jezelf zorgen is op dit moment alles wat je kunt doen. Dus hup, aan de vitamientjes, geen alcohol, niet roken, goed drinken... en je bovenal niet teveel zorgen maken. Als alles goed is met het kindje, dan blijft het heerlijk zitten waar het zit. Vertrouw op jezelf, op de natuur en op het kleine wondertje!!!!

En piekeren omdat je piekert is een beetje overdreven ;-) Het hoort erbij! (ik schrijf dit overigens net zo goed als reminder voor mezelf als voor jou hoor, haha)

Groetjes,
Melian
 
Hey,

Piekeren is heel normaal maar probeer er niet in door te slaan. Ik ben eind deze week 9wkn en ik ben ook pas gerust gesteld na de 12wkn echo en dan pas weer na de 20wk echo, dus piekeren zal je altijd wel een klein beetje blijven doen, maar probeer ook te genieten!!

En ik ben het helemaal eens met Melian, hier boven...

Liefs Miranda
 
Terug
Bovenaan