Piercing??

Ik denk dat ik in totaal zo'n 12 uur moet zitten maar niet allemaal in 1 keer hoor... ze verdelen het in 4 x 3 uur anders is het voor het lichaam niet vol te houden.
En een PIJN! ongelovelijk...

Hoi,

Ik heb er een in mijn tong, maar omdat hij mooi naar achteren zit zie je hem niet overdreven. ik heb hem al heeeeel wat jaren en ben er nog steeds blij mee.

Ook ooit een heeeeel klein neusbelletje gehad, maar bleef helaas ontsteken. het was ook zo'n minuscuul knopje dat het zelfs door het gaatje heen ging haha..
dat was dus geen succes..

Ik heb aan beide kanten 2 oorbelgaatjes en ééntje boven door het kraakbeen heen. klein ringetje..

Ik hou er dus wel van als het érg subtiel is/blijft (voor mezelf dan he).

Esmé mv Kay

Hoi,

Ook ik heb ooit een piercing gehad in mijn navel, maar net voordat ik zwanger werd ben ik het bolletje verloren en voordat ik het wist kreeg ik de piercing er niet meer door heen.
En met het oog op een zwangerschap heb ik hem ook niet meer door laten prikken.

Verder heb ik wel aan allebei de kanten in mijn oor een gaatje..

groetjes pally

Ik heb ook een tongpiercing en in me oren 5 gaatjes

Liefs Yvette

Ik heb ook een navelpiercing gehad. Maar in mijn zwangerschap heb ik deze eruit gehaald en nu gaat hij er niet meer in. Niet zo erg hoor. Ik mis hem niet.

Gr. Natasja mv Jamie

ook ik heb een tongpiersing ,deze zit ook een tikkeltje naar achteren zodat het ook niet zozeer opvalt...
verder heb ik een navel en tepel piersing en ook altijd een inimini puntje in mijn neus gehad...Maar deze vond ik persoonlijk toen ik mama wilde worden niet meer zo heel mooi...ik heb 7 gaatjes in mijn rechteroor (waarvan 6 met een naald geprikt) en 2 gaatjes in mijn linker oor..Ook in de oorschelp heb ik er 1..
Verder ook nog een tatoe op mijn onderrug..Deze heb ik laten zetten toen ik 16 werd, heb geen spijt , maar zou het nooooooit meer doen...!!

Liefs lonneke

Terug
Bovenaan