piercings (bloos, bloos)

Oke, een beetje een genant onderwerp maar stiekum hoop ik toch dat iemand er ervaring mee heeft. tegenwoordig zijn tepel en navel piercings vrij veel voorkomend. daar zijn ook prima oplossingen voor oa zwangerschapssieraden. Maarrrrrrrrrrrrrrr.... nu heb ik (behalve bovenstaande) ook 2 zo geheten intiem piercings. Ik wil natuurlijk niet dat mijn beebie straks met mijn piercing ter wereld komt hahaha. weet iemand of deze piercings kunnen blijven zitten?? Straks met de eerste echo, deze doen ze vaginaal, moet ik ook wel even slikken. heb al wel de verloskundige ingelicht, en zij reageeerde heel nuchter.
 
Hoi hoi!

Ik heb er geen ervaring mee (ben al heel stoer met 2 gaatjes in mijn oren :)), maar het lijkt me voor jezelf niet prettig als je gaat bevallen en die dingen daar zitten.
Ten eerste voor de hygiëne (bloed etc wat er tussen kan zitten) en de krachten die je op je hele vagina uitoefent tijdens de bevalling.

Kun je ze niet even tijdelijk uitdoen?

groetjes,
Juul
 
Hoi,

Ik denk dat je die gewoon kan laten zitten, misschien dat je ze beter uit kan doen als je bijna gaat bevallen.
Ook met een echo hebben ze dat vast al eens gezien, denk niet dat dat een probleem is!

Gr MJ
 
oke... super bedankt voor jullie reacties.
ik ga zeker overleggen met de verloskundige.
wat de hygienne betreft hebben jullie een belangrijk punt. dat moet top zijn. misschien kunnen ze inderdaad net voor de tijd uit, en ze hoeven niet direct terug, als ik de gaatjes maar open houd. met borstvoeding ook. lijkt me erg onhandig sabbelen met zo'n stukkie metaal in je mond.
 
Vraag het anders eens aan de piercer die ze gezet heeft, deze zou hier antwoord op moeten kunnen geven. Anders zou ik op zoek gaan naar een andere piercer die dat wel kan (of op zoek naar interntetfora betreffende piercings e.d.).

Succes ermee!
 
ik heb de piercer inderdaad benaderd. hij is partime piercer en werkt verder in t ziekenhuis. dus leek mij de beste infobron. Hij zegt dat het bij een ziekenhuis bevalling zeker een punt zal zijn. ze doen in t ziekenhuis wat strikter daarin dan bij een thuis bevalling. hij raad verder ook aan om t met de verloskundige te bespreken. vooral met oog op hinder tijdens de bevalling en de nazorg.
 
Terug
Bovenaan