piercings (bloos, bloos)

Beter advies kun je daarmee denk ik dan ook niet inwinnen. Succes ermee in ieder geval (en niet blozen om je vraag, neem aan dat je erachter stond toen je alles erin liet prikken...;))
 
Ook ik heb er geen ervaring mee maar een vriendin van mij wel . Haar werdt geadviseerd om hem er toch uit te halen ivm infectie gevaar, uitschuren door dat in de heat off the moment de verloskundige het hoofdje pakt maar ook de piercing, en ook kan het soms voor komen dat de kleine met een uitgestoken handje te wereld komt er er dus ook ik kan haken. dus ja ik denk dat het het beste is om hem er even uit te halen.

succes meid.
 
whaaaaaaaaaaa auw auw auw. brrrrrrrrr inderdaad geen leuke vooruitzichten.
En ja ik stond helemaal achter de prikkerij. En nu nog hoor. bedankt voor alle reacties. en ik zal niet meer blozen :)
 
he he hallo,

ik las dta je niet goed wist wta je met je intieme piercing meost doen.

ik heb zelf ene clithood en heb die tijdens zwangerschap en bevalling ingehad ne nergens last mee gehad mocht het ook gewoon laten zittne van verloskundige dus gewoon lekekr laten zitten

liefs chantal
 
ik heb inderdaad een verticale hoodpiercing. die lijkt me ook niet zo'n probleem. maar ik heb ook een triangel, en ik denk dat die wel op een lastig plek zit. ik zal het er met de verloskundige over hebben. Moet 1 sept voor de eerste echo, en das een inwendige echo. Dan kan ze gelijk bekijken of het sieraad in de weg zit.
 
Terug
Bovenaan