pijn aan billetjes

Ik heb haar nog niet in badje gedaan. Het gaat nu veel beter met haar, dus vandaag durven we het badje weer aan.

Ze huilde al van de pijn als ik haar met een nat washandje aanraakte..
 
Las even jullie reacties door. NOg even een extra aanvulling:
Onze dochter der billen gaan (als ze stuk zijn) het snelst weer over met gewone babyzalf (apotheek)/ vette zalf ook wel genoemd. Daar zit verder niks in, dik erop smeren en met 1 dag was het weg. Ik gebruik al sinds de geboorte bij (bijna) elke verschoning wat vaseline op de billen. Ze is nu 8 maand en heeft 2 keer de billen rood gehad....het is te proberen!
 
Hoi naamgenoot,

Veel adviezen heb je gekregen. Mijn zoontje van 9 maanden heeft ook veel last gehad van zijn billen. Maar ook van ecxeem in zijn gezicht. Ik heb via een oom een natuurlijk middeltje gekregen. Dit heet propolis. Informatie via www.de-imme.nl. Ik gebruik het ook voor mijzelf bij brandwondjes, wondjes, exceem etc. Het werkt goed, het is natuurlijk en niet duur. Laat mij iets weten wat je ervan vind. P.s. Ik heb al veel mensen in mijn omgeving geadviseerd om dit te gebruiken, ook moeder en ze lopen er allemaal mee weg!!! Groetjes susan
 
Hoi Susan,
Witte vaseline werkte bij mij goed. Maar ik zou haar eerst veel met blote billen laten. Dan kan het eerst genezen.

Ik merk dat huggies het droogste zijn. Met Pamers heeft ze eerder uitslag.

Huggies sluiten wel minder goed, daardoor lekt ze wel eens door, maar ik heb liever dat ze droge billen heeft dan een droge broek! hihi
 
Terug
Bovenaan