Pijn aan mijn bekken, ik lijk wel een oude vrouw!

ooooooooo, ik hoop maar niet dat het bekkeninstabiliteit is. Ik was vandaag bij de dokter voor iets anders, deze gaf aan dat ik het beste rugoefeningen kon doen, ik zal het de volgende keer aan mijn gyn vragen wat ik hier mee moet.

Als het erger wordt dat bel ik heel even, ik ben pas 18 weken dus ik moet nog heel even!

Ik zal de tips in gedachten houden. Ondertussen wachel ik mar wat voort. Ik heb dat ongeveer van een week of 10 gehad tot 13 daarna is het weggegaan en nu is het dus weer sinds vorige week terug.

liefs   talke

Hoi Talke,

Ik had al gereageerd maar er schoot me nog iets te binnen.

Ik heb er ook last van, maar het lijkt wel of ik er erger (veel erger)
last van heb als de boel weer een beetje uitrekt. Dan is het weer heel
duidelijk aanwezig.

En zodra ik weer flink gerekt ben haha, dan zakt het weer naar de achtergrond.

Wsl helpt bij mij de fysio daarom zo goed. Zo heeft het ook af en toe tijd om van zichzelf te herstellen.

Succes en echt iets ondernemen hoor!

Groetjes,

Vanessa

Hai Talke
Ook ik heb nu echt last van mijn bekken,heb gisteren de Fysio weer gebeld,en die vroeg meteen of ik nog aan het werk was! Ja dus (in de zorg) en dat is niet erg bevordelijk (al dat tillen enz) Ik ga morgen langs en krijg dan van haar ook dat boek mee (naam van schrijfster ban ik vergeten) over je bekken,en krijg tips mee&oefeningen! Blijf er niet mee doorlopen,want als je iets aan je bekken hebt,kan het raar uitpakken als je het negeerd! Fysio is altijd goed,en werken kan altijd nog,toch???? Geldt voor iedereen!!!!
Succes&sterkte...
PS,hoe ver ben jij in je zwangerschap? Ik ben  vrijdag 19 weken!
grtz An

Sorry,lees net dat je 18 weken bent,net zover dus! Jou verhaal over dat je rugpijn had,dat het wegging en later weer terug kwam: heb ik ook gehad,precies hetzelfde!!!
Succes
grtz An

hoi,hoi,

ik ben nu 15 weken en heb er ook last van.
de verloskundige   heeft mij aangeraden wat minder te werken voorlopig.
ik werk in de zorg en heb er voornamelijk met het werken veel last van.

groetjes kwinty.

hallo,
Ook ik heb pijn in mijn onderrug/bekken. Had ik de vorige zws ook last van, en nu vanaf ongeveer week 21. (nu 24 weken).
Bij mij is het vooral heel hevig als ik stil sta, lopen gaat nog wel, maar ook lang zitten in een bepaalde houding is heel pijnlijk. Zoals ook anderen je tippen: ga ermee naar de fysio!!! Laat beoordelen of het wel of geen bekkeninstabiliteit is, dat is te link om mee door te lopen. En als het dat niet is, is vakkundige begeleiding alsnog van veel meerwaarde. Ik ben van plan spoedig halve dagen te gan werken. Want zoals de fysio zei: "wil je starks zelf de baby in bad kunnen doen, of nog lang afhankelijk blijven van anderen?"

En een gouden tip voor iedereen met rugklachten is de babybelt van het merk Anita. Dit is een band van stevig elastiek die je om je bekken heen doet, ook zit er een stevig stu stof om je buik heen.  Bij  mij helpt het heel erg, de ondersteuning is echt een verademing! helaas niet on line te bestellen dat ik weet, maar ik heb hem gekocht bij een filiaal van Future Mama. En na de bevalling stevig in het sluitlaken!

Succes, groetjes Soela

Bedankt Soela,

Ik ga morgen denk ik maar even bellen met de gyn. Om te kijken wat te doen. Inderdaad als ik loop dan gaat het maar blij lang stil zitten of in de ochtend opstaan, zie ik echt sterretjes (en niet op een leuke manier)

liefs
talke

Terug
Bovenaan