pijn aan schaambeen en slapeloze nachten

hee hallo,

Wat vervelend zeg! Maar de pijn aan de schaambeen duidt op bekkeninstabliliteit!!
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik hier heel erg last van gehad. Ben toen naar de dokter geweest omdat de vk al dacht aan bi. De dokter bevestigde inderdaad bi, al in een ver stadium. Ik kreeg meteen 2 x in de week therapie, maar ja, het was al zo ver dat dat eigenlijk niet meer hielp, wel had de therapeute handige tips. Zij raadde mij een bekkenband aan, die heb ik ook gedragen, in het begin hielp dat wel, later moest ik echt aan de krukken, ik kon echt niet meer lopen van de pijn in mijn schaambeen. Gelukkig was mijn dochter toen 3 weken te vroeg, anders was ik waarschijnlijk nog in een rolstoel beland. Na de bevalling had ik nergens meer last van.
Het is echt een hele vervelende pijn, naderhand gaat echt alles pijn doen, zitten liggen staan en lopen.
nu heb ik ook weer pijn in mn schaambeen, ik heb iets te veel gedaan. Als ik me nu rustig hou trekt het wel weer weg, maar ja voor hoe lang??
Ik hou er rekening mee dat ik het weer terug krijg zoals de vorige keer.
Ga er op tijd mee naar je dokter, dan heeft therapie nog zin.

Veel sterkte, Ris
 
allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties,
ik ben inmiddels naar de  gyn geweest en hij vertelde dat het inderdaad het begin was van bi
heb een aantal goede tips gekregen.

groeten nancy
 
Terug
Bovenaan