Pijn in borsten...of toch niet?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

In hoeverre kun je jezelf voor de gek houden? Ik heb nooit gevoelige borsten, maar nu voel ik wel wat...of toch niet? Vorige maand had ik constant buikpijn en uiteindelijk, na 35 dagen (normaal 28 dagen), toch ongesteld geworden. Op een dag dat ik te druk was om erover na te denken.
Gevoelige borsten heb ik echt nooit; maar kan ik mezelf dat aanpraten zodat ik ze wel voel?

Mijn nod is a.s. zondag...maar wil graag los kunnen laten zodat ik niet weer zo laat ongesteld wordt.

Ik heb al een zoontje van 1,5 jaar en bij hem was ik er veel minder mee bezig, terwijl ik dacht van mezelf dat ik nu nuchterder zou zijn.... Gek hoe je je in jezelf kunt vergissen.

Groetjes,

Sandra

hallo sandra,

vervelend voor je , ik heb net een beetje het zelfde mee gemaakt,
ik had ook in 1 keer last van mijn borsten wat ik anders nooit heb , en misselijk , ik dacht ook echt van nou nu ben ik zwanger, mijn ongesteldheid bleef maar uit wat ik normaal nooit heb, ik prate mezelf een beetje aan, dat ik nou wel eens zwanger kon wezen, ik had een test gedaan, want ik kon niet meer wachten van al die onzekerheid, helaas negatief, maar toch bleef mijn ongesteldheid uit en mijn borsten bleven gevoelig, net gister toen ik ergens anders mee bezig was, kwam er een bloeding, heel teleurgesteld nartuurlijk!

volgende keer beter!!!!!!!!!  

liefs diane

Hoi Sandra,

Ik denk dat je als zwanger wordende vrouw ontzettend veel kwaaltjes kunt voelen die er misschien wel zijn maar die je voorheen ook wel een beetje voelde. Je bent nu heel alert. Ik heb het zelf ook. Ik zit nu in ronde drie van ons derde kindje. Ook ik zit nu in spanning of ik wel/niet zwanger zal zijn. Vorige week was ik er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben. Nu heb ik een beetje krampen in mijn buik, alhoewel niet zo erg  als de vorige maanden. Ik ben ook zo met elke dingetje bezig wat ik voel.... dat komt gewoon omdat dat wachten elke keer zoooo lang duurt!

Ook is elke zwangerschap anders. Dan krijg je andere kwaaltjes... dus je weet eigenlijk nooit wat je wel/niet moet voelen voor een zwangerschap. Misschien heb je het wel bij het juiste eind hoor en ben je lekker zwanger! Ik hoop het voor je!

Heitje

Dank voor jullie (snelle) reactie en hulp. Toch lekker om het even bespreekbaar te kunnen maken. Ik zal wel af moeten wachten... dat hoort er nu eenmaal bij. Bij mijn vorige zwangerschap had ik helemaal geen gevoelige borsten en ik had pas door dat ik zwanger was toen ik heeeel moe op de bank lag. Toen begon mij pas wat te dagen. Moet maar hard werken deze week en veel met mijn zoontje spelen dan is de week zo voorbij!

Suc6 ook voor jullie!

Hoi Scipia en Heitje, en diane25.

Het is toch eigenlijk knap dat wij als vrouw gewoon een ongesteldheid vast kunnen houden als we ons afvragen of we nu zwanger ja of nee....Leuk is anders ja! Zelf heb ik al een paar gehad dat mijn NOD nog niet kwam waardoor ik een test deed en pats boem nadat de test negatief bleek te zijn gelijk ongesteld werd....echt heel erg jammer!!
Nu zit ik weer in hetzelfde dillema, goh het is er nog niet,zal ik of zal ik niet weer wat geld verspillen aan een test....
Succes allemaal met jullie geduld en dat we allemaal maar snel zwanger mogen worden.
groetjes Irene.

Hoi,

ik heb de voorbije maand net hetzelfde voor gehad. Heb normaal nooit pijnlijke borsten maar nu had ik enkele dagen na de eisprong al gevoelige borsten. Ik voelde het voor de eerste keer toen ik mijn zoontje van 1,5 jaar oppakte. Heb voor de rest van de cyclus gedacht dat ik toch nog ongi zou worden maar neen hoor. Zaterdag 29 april had ik een positieve test vast. Ik hoop voor jou dat het bij jou ook zo is. Veel succes.

Liefs Kaatje1 x (4weken en 1dag zwanger)

Ach, je weet het nooit. Dat is het hem nu juist. Altijd maar dat wachten. Zelf zit ik vandaag op dag 38. Maar goed, mijn kortste cyclus na het stoppen met de pil was 37 dagen en mijn langste 45 dus, wat niet is kan nog komen.
Heb natuurlijk niet kunnen wachten met testen en deze 2 waren beide negatief. Dus nu is het weer wachten. Is het raak of komt de ongi weer zo laat.
Ook ik voel allerlei dingen in mijn lichaam.
Gevoelige borsten, soms last van mijn buik. Maar waar dat door komt????
Soms denk ik dat ik het mezelf inbeeld omdat ik zo graag wil.
Nou ja... laten we elkaar maar steunen en door de moeilijke dagen heen helpen.

Ikzelf wacht weer tot zaterdag en ga dan nog eens testen als de ongi nog steeds niet te voorschijn is gekomen.
Jullie horen het wel.
Groetjes V.

Kaatje; heel erg gefeliciteerd....ik hoop dat het bij mij ook gaat kloppen. Ik heb nog steeds gevoelige borsten en in de loop van de dag wordt dat steeds sterker. 's Middags ben ik ook iets van misselijk. Heb ook sinds gisteren meer afscheiding; niet blank maar wit vloeibaar-achtig.
Wat ik met nog wel afvraag; is het nu zo dat je 12 - 14 dagen na de eisprong al kan testen of moet ik nu echt wachten tot wanneer nod eigenlijk zou zijn (zou volgende week woensdag zijn, maar 14 dagen na eisprong zou a.s. zondag zijn). Heb mezelf voorgehouden om voor a.s. zondag in ieder geval niets te doen en proberen te relaxen. Maar goed, we weten allemaal dat dat niet zo simpel is. Veerle; veel suc6 ook. Dat wachten is echt het ergste, he. Als het niet zo is laat het dan gewoon zo zijn en ongesteld worden dan kan je in ieder geval verder, dat is mijn mening.

Ik hou jullie op de hoogte.

Terug
Bovenaan