Pijn in borsten...of toch niet?

Hallo allemaal,
Kaatje gefeliciteerd!
Ik zit met hetzelfde als jullie! Zou ongeveer nu ongesteld moeten worden, maar ben het nog niet. Heb al dagen last van gevoelige borsten, ze lijken ook groter en gespannen. Zelfs mijn vriend viel het op, zonder dat ik er iets van gezegd heb!  Ben ook erg moe en prikkelbaar.
Nu kan het natuurlijk ook zo zijn dat ik mezelf vanalles wijs maak...
Dus moet ik gewoon afwachten of ik ongesteld wordt of niet, maar als ik bij jullie lees dat het veel later kan komen omdat je er zo op zit te wachten, (of eigenlijk niet natuurlijk haha) is dat ook niet erg bemoedigend. Ik wil wel een test doen, maar ben bang dat het nog te vroeg is, en bang voor de uitslag haha! erg he..
Al met al is het dus gewoon afwachten, net als bij jullie. Ik zou het leuk vinden als we elkaar op de hoogte houden van de "vorderingen"!
Succes allemaal, en maak je niet te druk! (hoor wie het zegt...)
groetjes!

Godsamme. Wordt zo moe van het wachten. Zit nu op dag 39 en nog geen ongi te bekennen. Maar of dat iets betekend weet ik dus niet, want op 8 mei heb ik pas mijn NOD (uitgaande van mijn langste cyclus 45 dagen).
Grrrrr....
Vanavond gelukkig sporten. En dan is er weer een dag voorbij. Met een beetje geluk is het zo zaterdag, maar goed... morgen nog even doorbijten. Dan is mijn man 's avonds niet thuis en heb ik genoeg tijd om te denken. Helaas...
Als er iemand nog iets weet om me er doorheen te slepen. Graag!!!!
Groetjes V.

Gelukkig staan we er in ieder geval niet alleen voor met dit forum.... Ben opeens wel een stuk rustiger sinds gisteren. Van me af praten helpt toch wel aardig. Dank meiden! Ik wacht gewoon af tot  volgende week en eens zien wat ervan komt. Gelukkig heb ik genoeg afleiding met mijn zoontje van 1,5 en drukke baan. Alhoewel een steek in mijn borsten je gauw weer aan het denken zet!

We houden elkaar op de hoogte!

Hoi allemaal
Ik heb vandaag getest en helaas.....jammer he! Maar nou ben ik ook pas net gestopt met de pil (ronde 2 pas). Dus ik maak me nog niet zo druk.
Misschien heb ik ook wel te vroeg getest, kon niet meer wachten.(stom he?)
Op naar de volgende ronde!

Succes allemaal! En niet bij de pakken neerzitten, er zijn genoeg leuke dingen te doen om de tijd door te komen (lekker in t zonnetje zitten..?)

doei! groetje eva

Hoi meiden,
tsja Eva, dat te vroeg testen doe ik dus ook. Helpt niks, want je weet daarna nog niks...
Gelukkig was mijn man vandaag op tijd thuis en we zijn lekker gaan uit eten. Dus de avond is alweer bijna om.
De komende dagen nog even volhouden, maar heb het dan druk, dus dat moet lukken. We gaan alleen zaterdagavond stappen en hoe ik dan moet verkopen dat ik geen alcohol drink dat weet ik nog niet. Misschien een smoesje dat ik niet zo lekker ben?! Klinkt ook zo slap. Iemand nog een ander goed idee?
Groetjes V.

Terug
Bovenaan