pijn in buik, tijdens lopen en sex.. heeft met curretage te maken?

Hoi allemaal!
Ik heb drie weken geleden curretage gehad, paar dagen later had ik pijn bij het plassen, beetje blaasontsteking gevoel, dat is toen minder gweorden maar heb nu sinds paar dagen last van mijn buik, de pijn zit bij mijn rechterlies maar dan een stukje hoger, tijdens lopen voel ik het en ook weer tijdens plassen en nu ook tijdens sex, het doet echt pijn!
Weet iemand wat dit kan zijn of komt het iemand bekent voor??

Liefs Denise

Hai Jen, heb net gebelt met ziekienhuis en ik kan as Dinsdag terecht ipv 18 Juni dus dat is wel fijn!
Hoe is het verder met jou?
Heb je al echo gehad?

X Denise

Hoi denise,

Hoe is het met jou?? Jij hebt dinsdag de naconteole toch?? Dan doen ze meteen een echo en dan zien ze meteen bij je of je opnieuw zwanger bent!! Ik duim voor je hoor meis!
Ik mag morgenb voor de eerste echo! Vind het wel erg spannend. Ben dan bijna 8 weken en ik heb zo ongelofelijk veel last van kwaaltjes, straks zijn het er 2! Bij mn nacontrole zeiden ze tegen mij dat er meerdere rijpe eitjes op springen stonden. Dus de kans is zeker aanwezig.
Ik ga duimen dat het er 1 is ;) hoewel een tweeling natuurlijk ook erg leuk is lijkt het me heeel zwaar met een klein mannetje erbij (mijn oudste is straks 14,5 maand als de tweede komt)

Ik laat je morgen weten hoe het is gegaan en ik hoop voor jou dat je niet teveel in de zenuwen zit!!

Liefs Jen

Hoi,

Ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad, vorige week weer naar het ziekenhuis voro controle, en ikhad ook zo'n buikpijn, maar hij ( gynaecoloog ) legde uit dat er ook bloed in de buik komt er dat geeft bij mij de irriactei op mijn darmen. en Ik mocht geen gemeenschap hebben zoals ik bloed verlies had i.v.m. kan op baarmoeder infecties. moet 6 juli weer terug voor controle, dan heb ik als het goed is al weer een cyclus gehad en hij ragen ons aan minimaal 6 weken met condooms te vrijen. dat alles rustig en waar normaal op gang is.

Misschein heb je hier is aan,

Maaike

Hai Jen!
oooo spannend!!
Ik ben erg benieuwd hoe de echo is! En ja twee.. pff druk hoor maar ben je wel gelijk klaar haha!
Ik heb niet echt de zenuwen ik hoop natuurlijk wel dat ik zwanger ben, een vriendin van me vertelde me gister dat ze nu vijf weken is dus zou geweldig zijn als ik nu ook ben kunnen we samen zwangeren!
Maar goed.. de eerste week na mijn curretage hebben we geen sex gehad dus dan zou ik nu echt pas 1 of twee weken zijn! Denk dat er een grotere kans bestaat dat er nog hormonen in mijn   lichaam zitten van de vorige zwangerschap.

Hai Maaike, ik heb altijd wat aan jullie reacties!
En vooral meiden die ook curretage hebben ondergaan vind ik fijn om mee te praten en verhalen uit te wisselen.
Ik heb na mijn curretage een paar druppels bloed verloren en verder eigenlijk niks, daar was ik erg snel vanaf! Na een week hebben mijn vriend en ik weer sex gehad en ja zonder condoom als ik eerlijk ben.. mijn gyn had ook gezegd dat ik beter twee weken kon wachten maar goed dat wachten duurde me te lang hihi en ik bloedde toen al niet meer!
Misschien dat het toch te snel was maar goed ik hoop dat de gyn Dinsdag gaat voelen of kijken wat het kan zijn, verde rheb ik nergens last van geen koorts gehad etc.
Afwachten dus...

Xx Denise

Maaike,
Sorry ik lees nu pas dat je helemaal geen curretage heb gehad maar miskraam!
Af en toe moet ik me ogen wat verder open doen denk ik..

IMaar ik denk dat een spontane miskraam en curretage anders ligt qua kwaaltjes enzo.
Ik kon twee weken nabloeden en daarna mocht ik gewoon sex hebben zonder condoom volgens de gyn, tuurlijk beter als ik een menstruatie afwacht maarw at ik net ook al zei: ik vind wachten maar moeilijk! :)

Hey denise,

Wat is het advies van sommige artsen toch anders. Wij mochten meteen weer vrijen als   het bloeden wad gestopt na de curretage.
Achja, zo heeft iedere dokter zijn eigen regeltjes denk ik.
Gelukkig ben je wel zo nuchter dat je er ook nog wel vanuit gaat dat het van de oude zwangerschap kan zijn. En wist je dat een zwangerschapstest ook op je ovulatie kan reageren?? Wist ik ook niet tot mn gyn het me vertelde. Dus wie weet het je je ovulatie wel gestopt met de test.
Ik ben trouwens wel gespannen voor morgen. Gelukkig mag ik al om half 9 dus ik hoef niet de hele dag te wachten!!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan