pijn in buik, tijdens lopen en sex.. heeft met curretage te maken?

Ik houd het in de gaten hier Jen tot je komt vertellen hoe de echo was!

Ik snap het verhaal van de ovulatietest niet helemaal..
Wat bedoel je daar precies mee?

X Denise

Hoi denise,

Ik bedoel dat je met de zwangerschaps test ook je ovulatie kan zien. Dus dat de test dan licht positief is omdat je je eisprong hebt.

M'n echo was trouwens super, ben 7w en 2dagen, heb dus 4 weken   na de curretage weer een eisprong gehad. Kloppend hartje gezien, dus allemaal super.
Ben de 18de januari uitgerekend, maar de baby komt zoiezo voor 11 januari, mn eerste was een 9 ponder en heb echt een helse bevalling gehad (na 30 uur, 1,5 uur persen, vacuumpomp toch maar een keizersnee). Dus de tweede laten ze eerder komen. Had de gyn die mn bevalling in september heeft gedaan en die wil me graag onder controle hebben en wil dat we vaak groeiecho's gaan doen!

Liefs Jen

Hey Jen, top!
Van harte gefeliciteert!!

Ik werd net door het ziekenhuis gebelt dat ik Vrijdag pas terecht kan.. het was vol!
Komen ze lekker snel mee maar goed nog een week in afwachting dus.

Okeee dat bedoel je met de test!
Nou ik ga denk ik morgen of Zondag nog een keer de test doen dus we zullen zien.. maar goed dan kan het of een eisprong zijn of hormoon van de vorige zwangerschap of dat ik nu zwanger ben.. haha nou ja we modderen gewoon wat aan! ;-)

Geniet van je zwangerschap en zodra ik vrijdag ziekenhuis ben geweest lees je het vast wel ergens terug hoe het ging!

Kus Denise

Hoi denise,

Wanneer ga je weer testen>?? Als je nu gewoon een dikke streep krijgt is het dus een nieuwe zwangerschap. Want dan is het hormoon gestegen. Als de streep lichter is of hetzelfde is het oud.
Wanneer ga je testen??

Liefs Jen

Ik heb toevallig net getest en het streepje was even licht als een paar dagen geleden dus ik ga ervanuit dat het 'oud' is.
Helaas...
Hoop dat ik weer een beetje snel ongesteld word dan weet ik weer hoe m'n cyclus loopt.

En ik hoop dat de gyn Vrijdag even onderzoekent hoe ik aan die pijn kom, gister was het weer erg tijdens het ''oefenen'' pff..

xx denise

Terug
Bovenaan