pijn in buik...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb vandaag nog ergere buikpijn dan de afgelopen 2 dagen.
Steekjes in mijn onderbuik.
Dit heb ik nog nooit gehad,ook niet als ik ongi moet worden.
Mijn nod is rond 8 augustus....wat duurt dit toch lang...om gek van te worden.
We hebben nu wel al 3 dagen achter elkaar geklust (mijn vriend heeft vakantie..haha)
Daar kan het toch niet aan liggen?
Ik heb geen pijn tijdens het klussen.
Heeft iemand dit ook (gehad) ongeveer 14 dagen voor de nod??

hee swinnie

ik had vanaf ongeveer 6 dagen voor mijn NOD echt erge steken en super ongi gevoel. heb af en toe wel aantal minuten op de wc gezeten hoor!!! maar niks dus...bleek dat ik zwanger was!! ben nu 5 weken en heb het af en toe nog wel maar wel wat minder en wat dragelijker...maar die tijd voor mijn NOD...pfffffffff echt niet fijn!! en ik ben echt niet kleinzerig!!! dus ik hoop dat het betekend dat je zwanger bent, ookal is het mischien al wel vroeg...

succes hoor en ik duim voor je!!

liefs sweety

Hoi Sweety,

Ik hoop het..ik zit nu echt af en toe mijn buik vast te houden,echt erge steekjes in mijn onderbuik..pff en dan is t ook nog zo warm.
Wat moet dat wel niet zijn als je met dit weer weeen hebt..pfff
Ik heb ook al een paar dagen vet haar,moet ze iedere dag wassen...
Zou ik al kunnen testen??nee he...ik zal me beheersen,ik heb wel eentje in de badkamerkast klaar liggen...nee niet doen,gewoon wachten!!
Bedankt voor je reactie..ik ben zo blij voor jou!

Liefs,Swinnie

geloof me, testen heeft echt geen zin nu!! veel te vroeg. Ik had 3 dagen voor mijn NOD positieve test maar das echt uniek hoor!! probeer het vol te houden hoe moeilijk dat ook is!!

ja ik hou ook mijn buik vast heel verveldn maar ja alles voor de goede zaak he hahaha

wens je veel succes en laat ff weten hoe het gaat??

liefs sweety

Nou, swinnie

Als ik dat zo zie dan ziet het er veelbelovend uit. Ik zal voor je duimen.

zo twee weken terug had ik ook last van steken 2 dagen, maar heel dragelijk hoor, dus ik klaag niet

Maar nu ga ik weer richting NOD en vrees dat het WOD is want ik voel een ongi gevoel.

Hou ons maar op de hoogte.

liefs talke

he meis
spannend zeg................ Kan me voorstellen dat je wilt testen, maar niet doen hoor!
er kan nog van alles veranderen, zowel pos. als neg. (laten we hopen pos.)
en je hoort zo vaak dat als je te vroeg test dat ding niet goed werkt.
ik zal voor je duimen.

liefs daan

He meid,

Ik had ook buikpijn en echt van die steken soms, en ook vaak gewoon aan de zijkanten van mijn buik, maar dat had ik ook altijd voor mijn ongi, maar toch was dit wel een soort andere pijn, en diep van binnen wist ik ook dat ik zwanger was, heel raar maar ik wist het gewoon, en dat bleek ook wel toen ik maandag ging testen, ik ben nu 6week en 1dag zwanger alhamdoullilah...
Hopelijk betekend dit voor jou ook dat je zwanger bent, ook als is het wat aan de vroege kant, meid heb gewoon geduld met het testen, ik weet je denk het duurd zolang, maar ga iets leuks doen zodat je er niet zoveel aan denkt...

liefs Chahida

Hoi Swinny,

Ik ben sinds 2 weken gestopt met de pil en mijn NOD is 10 augustus.
Vandaag nog 2 weken dus.
Ik weet het niet zeker omdat ik niet weet of mijn cyclus regelmatig is.
Gisteravond had ik ook een beetje buikpijn linksonder in mijn buik.
Het was niet heel erg maar ik voelde wel wat.
Maandag en dinsdag hebben we geklust.
Mijn vraag is. Als je die buikpijn hebt komt dan de eisprong op gang
of duurt dat dan nog 24 uur?

Groetjes Esther

Terug
Bovenaan