pijn in buik...

Hoi Swinnie,
Ik hoor eigenlijk thuis op het maart 2007 forum maar ik lees hier af en toe nog wel even mee. Die steekjes in je onderbuik die jij beschrijft herken ik heel duidelijk. Die heb ik namelijk ook gehad 2 weken voor mijn NOD. Waarschijnlijk is dit je eisprong, was bij mijn wel het geval. Ik had dit normaal ook nooit en vroeg me af wat het kon zijn maar na een beetje gereken dacht ik zelf dat het de eisprong moest zijn. We hebben natuurlijk flink geklust die week en  het resultaat is dat ik nu ongeveer 9 weken zwanger ben.
Groetjes bobet

Hoi lieve meiden!

Bedankt voor jullie reacties,fijn dat er zo met me wordt meegeleefd.
Vandaag gaat het al weer een stuk beter met me,ik heb niet meer die pijn in mijn buik,waarschijnlijk dan toch mijn ei-sprong geweest...?
Ik heb ook niet getest,en ga het ook niet doen ,ik had wel even het idee dat het raak kon zijn,maar ik wacht nog maar even af,heeft iderdaad ook geen zin.
Ik vertrek zaterdag op vakantie,heb dan genoeg afleiding(hopelijk)en de test blijft hier,dus als ik terugkom kan ik misschien gaan testen..laten we het maar hopen!

Liefs,Swinnie

HOi Swinnie

Ik heb rond mijn eisprong ook 2 dagen een soort buikpijn/steken rechts onder in mijn buik gehad. Ik heb dit ook nog nooit eerder gehad, en vond het ook heel vreemd en wist niet wat ik er van denken moest, had daarna ook last van zere tepels. wat nu alweer wat afzakt, de ene keer is het erger dan de andere keer. Heb geen idee of dit komt door het stoppen met de pil, of het klussen. Ik heb tijdens mijn laatste "klus"wel pijn gehad hihi, wel raar om dit zo te noemen maar goed, en had dit ook nog niet eerder gehad.
Allemaal erg verwarrend.......ik heb mijn NOD op 4 aug. Dus we wachten het wel af

gr. Marieke

dag meisjes

ik heb ook erg veel steekjes in mijn buik/schaambeen/liezen... nou heb ik er ook af en toe een ongi gevoel bij daardoor zakt bij mij de moed een beetje, maar die steekjes heb ik normaal nooit eigenlijk, ik moet vandaag of morgen ongi worden, zou het nu eindelijk raak zijn??
ik ben benieuwd... zal voor jullie duimen

liefs sas

Terug
Bovenaan