pijn in de buik

hoi ik heb een vraag is het normaal dat je pijn in de buik heb net al mestruatie pijn bijna het zelfde gevoel want ik heb al 2 kids maar heb dit niet eerder gehad want die pijn heb ik niet de hele dag maar soms komt die pijn in een keer en dan gaat het weer weg voor een poosje

liefst yvonne

p.s sommige zeggen dat het ook banden pijn kan zijn

Hai Yvonne,

Voor mij heel herkenbaar, heb gelezen dat (m.n. die krampen) bij deze weken hoort. Probeer me geen zorgen te maken en heb verder ook geen bloed oid. Herkennen andere dames dit ook?

Hey Yvonne,

Ik heb ook gelezen en gehoord dat dat redelijk normaal is, heb er zelf ook last van! Mijn schoonzus had het trouwens haar gehele zwangerschap....Zolang het geen hele heftige krampen zijn met (helder) rood bloedverlies, is er niets aan de hand......Ik heb nog steeds het gevoel alsof ik elk moment ongesteld kan worden. Niet leuk maar vrij normaal....

Sterkte! Liefs Lynn.

ok ja wat ik al zeg ik heb geen helderbloed verlies of beter gezegt ik verlies geen bloed alleen die krampen steeds pfff word er gek van maar ja als alles goed gaat dan heb ik er wel voor over om ze te hebben de hele zwangerschap

Ik heb dit gisteren heel de dag gehad. Heb vanochtend ook de verloskundige hierover gebeld. Wordt hier vandaag nog over teruggebeld. Zal jullie op de hoogte houden.

herkenbaar! ik heb het ook, in de avond wat ergere dan overdag. heerlijk zijn wij met zn alle, zo onzeker en we weten dat het erbij hoort. ik weet zeker als wij deze onzeker weken door zijn en de echo's hebben gehad dat wij december mama's meer gaan genieten!!

liefs sam

Terug
Bovenaan