pijn in de buik

hahahh dat denk ik ook ja dat we dan zeker gaan genieten als we de eerste echo hebben gehad maar ik geniet nu ook wel hoor want ik hoor van iedereen dat het er bij hoort en ik heb geen bloedverlis of zo dus ja dan zal het er wel bij horen

liefst yvonne

Haha, bedankt mamaSam voor je nuchterheid, we vragen ons wat af met zn allen hè? Ik lag een nacht krom vd pijn, en bij wijze van uitzondering heb ik dr.Google geraadpleegd. Daar kwam uit dat het erbij hoort. En dat zeg ik nu tegen mezelf. Vind het best bijzonder dat je er nu al zoveel van merkt in je lijf!

Dat gevoel van naderende menstruatie ken ik niet echt, bij mij was er altijd eerst bloed en dan pas krampen. Maar het is natuurlijk een kwetsbaar proces, zo'n krummel in je buik, of mini foetusje in mijn geval (4+4).
Ondertussen dromen we lekker verder en hebben we zelfs al een kamer op het oog (commode en ledikantje). Liepen er tegenaan, tsja...

precies, dat moeten we zeker doen, GENIETEN! zo bijzonder en leuk!! en wij zitten niet voor niets op n form natuurlijk :)

@Emilie-Ann, leuk joh dan is je kinderkamer bijna klaar hihi, wij moeten opzoek naar een peuterkamer, zeker zo leuk :)

Hey December mama's,

Ook ik heb net van de VK gehoord dat het er echt bij hoort. Zolang je geen helder rood bloed hebt hoef je je geen zorgen te maken werd mij verteld.

Alles is van binnen aan het groeien en hierdoor worden sommige organen een beetje opgeschoven, zoals de darmen. Hierdoor kan je idd buikpijn krijgen.

Ik ben weer wat meer gerustgesteld, en idd hopen dat we over een tijdje na de echo's met zijn alle echt kunnen gaan genieten.

Liefs

ok dan dat is fijn om te horen dat het er bij hoort en nee ik verlies geen helderbloed dus dan gaat het tot nu tioe allemaal goed denk ik dan he en ik geniet zeker

liefst yvonne

Terug
Bovenaan