pijn in de onderrug 21wk zwanger

Hoi mammie85,

Ik had precies hetzelfde!
En ik liep/loop ook bij de fysio je krijgt dan oefeningen mee die je thuis moet doen.
Als ik er erg last van heb dan doe ik een warme kruik op.(op me bil/heup)
Mijn fysio & vk vertelde dat het komt omdat de baby groeit.
Bij mij was het zelfs een beetje verschoven!

Ik werk ook maar 3 dgn maar me leidinggevende stuurde me gelukkig wel naar de arboarts nu werk ik max. 6 uur op een dag.

suc-6

Liefs,
 
Hallo,

Ik heb het ook, k ben nu 23 weken en 4 dagen..
ik kon amper lopen door de pijn.. ik heb zelf een hele holle rug en me houding is ook nog eens verkeerd.
dus hoe zwaarder ik wordt hoe moeilijker het zal worden.
Maar ik volg nu cesar therapie.. hopelijk helpt dat:)

sterkte!!
 
hallo mammie85

ik was 14 weken toen ik zoveel last had van de rug,dat ik moest stoppen met werken.ik werk in de zorg en is gewoon niet te doen.heel veel pijn in onderrug,billen,door 1 been heen zakken en heel veel pijn in 1 been.ik loop nu bij de fysio voor oefeningen doen en ze maseren mij.dus ja hopen dat het beter gaat maar denk aan jezelf,je moet nog een behoorlijk poosje dat zei mijn verloskundige ook. ben nu bijna 17 weken zwanger maar nog steeds dezelfde pijn en werk nog niet.

sterkte ermee!!

groetjes Annet
 
hoi hoi,
 
ik ben 24 weken en werk in de zorg en soms ook met personeels te kort. nu heb ik dus ook zn rare stekende pijn in mijn onderrug meer rechts. en soms in mijn heup achterzijde.
ik ben bangg dat ik straks gewoon plat moet gaan liggen,
graag vraag op annet
hoe is het zo geregeld dat je niet meer hoefte te werken
niet dat ik wil stoppen maar zou fijn vinden als ze een extra kracht zouden inzetten om mijn nu te ontzien. dat ik alleen de lichte mensen doe, moet ik daar voor mijn gynogoloog informeren...
 
heb dit ook nooit zo gehad, met mijn vorige 2 zwangerschappen..
 
 
 
Terug
Bovenaan