Pijn in de rug

Dag lieve aanstaande moeders,

Even een vraagje voor jullie. Hopelijk wil iemand reageren.
Ik moet donderdag ongi worden, en heb nu zoveel pijn in mijn buik en rug. Niet normaal gewoon. Ook heb ik veel meer honger als normaal, voorals smorgens als ik opsta!
Toen bleek dat jullie zwanger waren, hadden jullie toen ook zo'n buikkramp vooraf en pijn in de rug? Of zal dit het teken zijn dat de ongi doorbreekt?
Hellllup!

Heeft iemand van jullie ook deze ervaring. Tevens zijn mijn borsten al de hele maand pijnlijk.

Linda
 
Dag Linda,

Het lijkt er wel op dat je zwanger bent, want dat had ik idd ook namelijk. Maar ga niet te veel hopen, anders wordt het zo'n teleurstelling.
Als je op je NOD nog niet ongesteld bent geworden(ik weet niet hoe regelmatig je bent), doe dan onmiddellijk een test. Ze zijn erg betrouwbaar, dus je kunt er al gauw eentje doen. Wanneer moet je eigenlijk ongesteld worden dan(je NOD dus)?

Groetjes en heel veel succes!
 
Hoi Linda,

Probeer niet teveel op lichamelijke signalen te letten of erop af te gaan. Ik weet het, het is erg moeilijk. Maar helaas lijken NOD-klachten en zwangerschapssignalen zo ontzettend veel op elkaar! Het meest betrouwbare signaal is het uitblijven van je ongi. Succes! Ik hoop dat het raak is meid!

Groetjes van Floor.
 
Hoi Linda,

Allereerst trek je niks aan van die anoniem. Wat een lompe reactie!!

Inderdaad zou ik ook zeggen wacht even af tot donderdag het is voor ons ook moeilijk te beoordelen natuurlijk of je zwanger bent. Want ik had die signalen ook die jij hebt, alleen had ik ze ook als ik ongesteld moest worden, toen ik zwanger was had ik dus precies dezelfde signalen als tijdens mijn ongi tijd.

Liefs SMargje
 
Terug
Bovenaan