Pijn in de rug

Ik had hetzelfde als Smargje hierboven, het voelde alsof ik ieder moment ongesteld kon worden. Ik zou ook nog even wachten en dan een test doen, er zit helaas niks anders op. Hopelijk is het raak.

groetjes, Jane 38+2
 
Inderdaad linda trek je nix aan van die anoniem bovendien is het logisch dat je zulke vragen stelt aan vrouwen die al zwanger zijn die hebben immers alles meegemaakt en tja vrouwen die zwanger willen worden hebben meestal deze verschijnselen nog niet gehad of meegemaakt, het is irritanter dat anoniem zo regaeert wat doet ze hier dan op deze forum vraag ik mij af. Maar mijn verschijnselen waren meer vermoedheidsklachten en inderdaad pijn in de onderrug vooral die week na mijn zwangerschapstest(die heb ik op de dag dat ik ongi moest worden gedaan)Nou duim voor je gr katinka
 
Hoi Linda,
Ik had inderdaad ook het gevoel dat ik ongesteld moest worden, van die zeurderige pijn in je onderbuik. En vanaf de eerste dag leek ik ook meer honger te hebben. En let alsjeblieft niet op die belachelijke reactie van de anonieme trut hierboven, wat een egoist.
Ik wens je succes en hoop voor je dat het zover is! Laat je t nog even weten?
Liefs Ellen
 
Hoi Linda,vorige week vrijdag begon bij mij het gevoel van ongesteld worden,terwijl ik het eigenlijk zondags moest worden. Dit echt zeurende constante gevoel bleef zonder ongesteld te worden. Het was woensdag en wij zeiden ja laten we maar een test doen en ja hoor positeif!!!!
Ik wou zo graag zwanger zijn dat ik niet te vroeg wou testen,want dat was me al eens overkomen. Wacht gewoon rustig af en denk niet teveel,want het kan een teleurstelling zijn en denk dan:kop op volgende maand misschien wel raak!!! Ik duim voor je enne nog iets misschien heeft anoniem wel last van haar hormonen!!!!! Maak je niet druk. Groetjes Suus
 
Terug
Bovenaan