Pijn in m`n rechterbil

Hallo allemaal,

Ik ben 17 weken zwanger van mijn 2e.
Ik heb dit keer iets geks, vanaf het begin (ongeveer 8 weken) heb ik pijn in m`n rechterbil. Dit wordt nu steeds erger. Vanochtend was ik flink aan het poetsen en kwam een paar keer niet uit m`n houding door een pijnscheut in mn bil. Ik heb geen idee wat dit is en waar het vandaan komt, of wat je er tegen kunt doen.
Tijdens mijn vorige zwangershap heb ik erge  bi gehad. Ik merkte al een tijdje geleden dat dit weer terug kwam, ik ben nu erg op mn houding aan het letten en neem voldoende rust tussendoor, en voorlopig gaat dat nog wel redelijk.

Wie herkend mijn klacht??

Groetjes, Ris
 
Hoi, dat is heel apart want ik heb het ook. Ook aan mijn rechterbil. Het voelt bij mij alsof er een zenuw klem zit. Ik bennu 28 wken zwanger en ik heb het al wel een tijdje maar ook niet de hele tijd of iedere dag.
Het is een heel apart gevoel vind ik, soms moet ik er om lachen en is het alsof ik door mijn benen zak.

Heb verder helemaal nergens last van dus ik geef er ook niet zo veel aandacht aan maar nu ik het zo lees van jou komt het me wel bekend voor moet ik zeggen.

Heb geen flauw idee wat je er aan kunt doen, ik sport nog 1 keer per week (doe ik steps op mijn eigen tempo natuurlijk) maar of het ergens door komt????

Misschien weet iemand anders het.

In ieder geval succes ermee,

groetjes Po
 
Hoi!

Wil jullie niet bang maken maar die pijn in je bil kan een teken zijn van bekkeninstabiliteit. Heeft een vriendin van mij gehad.
Als het aanhoudt zou ik toch maar even langs de HA gaan als ik jou was Ris.

Groetjes
Billie
 
Hoi hoi,

Toch wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben. Ik maakte me er ook niet zo druk om, maar vond het wel iets geks.
Maar het wordt alleen maar erger ipv beter.
Wat gek dat het bekkenistabiliteit zou kunnen zijn,ik heb dit namelijk in mijn vorige zwangerschap erg gehad, maar toen had ik veel pijn in mijn schaambeen. En soms voel ik dat weer opkomen.
Maar wat is HA eingelijk?

Groeten Ris
 
Hallo,
Ik ben nu 26 wkn zwanger van de 3e en heb die pijn ook gehad (wordt al wat beter). Het kan met bekkenpijn te maken hebben, maar het is ook heel aannemelijk dat er een zenuw in de verdrukking zit (zwangerschaps-ischias). Vervelend, maar weinig aan te doen. Als je de vorige keer bekkenklachten hebt gehad doe het dan deze keer op tijd rustig aan. Ik heb bij de tweede vanaf week19 niet meer kunnen werken. Deze keer gaat het door op tijd te rusten en  niet te veel te poetsen(!!) een stuk beter.Vermijd de   trap zoveel mogelijk en laat de boel wat eerder de boel!
Sterkte!!
Suzan
 
Hoi heb dus hetzelfde gehad bij mijn eerste zwangerschap en had dus een zwangerschapsigias en 2 dagen in de week therapie.
Voelde ook last van de rechterbil en opeens schoot het naar mijn knieen kon op een moment niet eens meer de trap opkomen man pf,of als ik liep en ineens die pijn auw.
Tis dus een zenuw dat weet ik wel als je last blijft houden ga ffkes langs de huisarts mischien krijg je ook wel therapie.

suc ermee hoor.

liefs claudia
 
Ik ben nu 29 wkn zwanger en heb dit dus ook, maar gelukkig  niet zo vaak. Mijn verloskundige zei dat ik het zeker in de gaten moet houden. Als ik er meer last van krijg moet ik naar de fysio om erger te voorkomen.

groetjes,
Simone
 
 
Ik hebprecies hetzelfde als wat jij omschrijft,en mijn huisarts zegt dathet gewoon spierpijn is.Nou zo voelt het echt niet!

Ik wacht nog even tot 23 augustus dan heb ik een afspraak bij de
verloskundige en dan vraag ik het daar nog wel even. Volgens mijn
huisarts kan je rond de 12 weken nog helemaal geen last hebben vanje
bekken en kan die pijn helemaal nikste maken hebben met \je
zwangerschap. Nou mooi een waardeloze dokter hebben wij!!

Heb het al niet zo op die artsen bij onsmaar wat ze me nu wijs maakt
slaat echt nergens op. Sorry hoor maar moest het even kwijt.



Hoop dat jij wel een dokter hebt die je serieus neemt en je ook wat betere uitleg geeft. Succes ermee.



Nou moet ik gauw gaan want ik heb zo een echo



daag.....liefs leeuwtje 12 weken 3 dagen

 
Terug
Bovenaan