Pijn in m`n rechterbil

Hoi Ris,

Weet jij hier inmiddels al meer over. Ik schrok wel van de antwoorden, ik had zoeits van zwangerschapsischias.. ik???

Maar het voelt niet alsof ik niets meer kan.
Hoe gaat het bij jou?

Groetjes Po
 
Hai Po,

De antwoorden zijn inderdaad heftig ja. Ik kan me voorstellen dat het met een zenuw te maken heeft, zo voelt dat ook wel.
Ik weet niet of het met bekkenistabiliteit te maken heeft, maar ja die zijn er ook in veel verschillende soorten, vorige keer had ik het heel erg in mijn schaambeen, waar ik het nu ook soms kan voelen als ik te veel gedaan heb of te lang stil gezeten heb.
Die pijn in mn bil blijft wel aanhouden, nu hou ik er echt rekening mee met opstaan en omhoog komen, dan moet ik echt even door een pijnscheut heen.
Ik moet binnenkort met de kleine meid naar de dokter toe, ik zal het eens informeren bij hem. Echter weet ik niet of ik in dit stadium therapie nodig zou hebben.
Een vriendin van mijn in cesar theapeute ik zal haar ook eens informeren.

De groetjes, Ris
 
Hoi allemaal,

Ik heb eventjes gezocht op internet, bij www.altavista.com heb ik zwangerschapsischias ingegeven. Daar kwamen resultaten uit zoals deze:

Zwangerschapsischias

Ischias is een ontsteking van de grote zenuw (nervus ischiadicus) die van de lage rug via de heup naar de voet loopt. Ischias wordt veroorzaakt door een directe druk op deze zenuw, bijvoorbeeld door druk op de wervels tijdens je zwangerschap. Tijdens je zwangerschap veranderd ook de functie het bekken wat ook tot zwangerschapsischias kan leiden. Kenmerkend zijn stekende of brandende zenuwpijn in de bil en uitstralende pijn in het been.

Ook kun je daar lezen over mensen die dat hebben en hun therapie.

Misschien eens de moeite waard om te kijken.

Ik vind het wel fijn dat je hierdoor, deze forum, erachter komt wat je nu eigenlijk hebt.

doei doei,
Ris
 
Terug
Bovenaan