Pijn in mijn onderbuik

Hoi meiden,

Marjon... je zegt dat ik geen sorry moet zeggen maar ik voel me wel rot dat ik het niet wist. Ik kan me ook niet herinneren dat ik het ooit heb gelezen. Ik vind het mooi dat je hem gewoon een naam hebt gegeven, en logisch ook! Het is dan al echt een klein mannetje en sowieso een deel van jou!
Ik hoop echt dat deze steken inderdaad wijzen op een eventuele zwangerschap! Ik kan niet eens onder woorden brengen hoe gelukkig ik zou zijn. Houd je me op de hoogte van je kwaaltjes.

En lieve Po, hoe is het met jou? Heb jij al veel kwaaltjes?

Monique, ik vind het prachtig dat jullie met de gedachte spelen om (als het niet via de reguliere manier gaat) een kindje te adopteren! Maar, ik ben er echt van overtuigt dat jullie echt een kindje samen krijgen. Echt waar! Wel heel goed dat jullie over de toekomst nadenken. Ik heb er ook wel eens over nagedacht. Ik zou het wel graag willen maar Robin heeft altijd al gezegd dat hij het niet zou willen. Ik vind dat jammer omdat, als ik echt zelf geen kindje op de wereld kan brengen, ik wel graag wil adopteren. Maar goed, dat is een zorg van later. Wacht je nu eerst een ronde af? Misschien is het wel goed om even een cyclus af te wachten met klussen. Dan kan je lichaam even tot rust komen. Maar goed, wat je ook doet, het moet goed voelen. Als je even een rustpauze wilt dan moet je dat gewoon doen!

Lieve Nien, wat heerlijk zeg dat je nu 4 uurtjes werkt. Als het kindje er straks is, dan komt dat allemaal wel weer (full-time werken). Nu moet je even aan jezelf en de kleine denken!
Wat balen dat je nu op zoek moet naar een nieuwe meisjesnaam. Mag ik weten wat de naam was??

En Bibi, bedankt voor je reactie! Ik hoop dat het bij mij ook duidt op een zwangerschap... maar ik weet het niet. Mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben. Nog ruim een week en dan kan ik testen.. spannend!

Dikke kus en geniet allemaal van jullie weekend!

F

Hoi F,

Ik herken dat gvoel ook heel duidelijk.
Dacht ook altijd dat het mijn darmen waren tot ik het met een vriendin er over had die ook zwabger is.

Het gevoel was voor mij het beste te omschrijven als pjnsteken die soms uitstraalde naar mijn liezen.

Ik dacht ook altijd dat dit een naderende ongesteldheid was maar waarschijnlijk was het toch het innestelen. Ik ga zo hard voo je duimen dat het snel raak mag zijn.

Heel veel strekte en bedankt dat je me nog even op de lijst laat staan. Ik heb op 22/12 een afspraak in het ziekenhuis maar voor mijn gevoel is het nog erg ver weg. Hoop op een byzondere kerst.

Fijn weekend,

Corina

Hoi Corina,

Ik denk dat iedereen op dit forum erg hard voor je duimt dat alles goed gaat! Dat wachten op een 1e echo is altijd vreselijk maar laten we hopen dat de tijd snel gaat en er een prachtig kloppend hartje te zien is!
Ik houd je op de hoogte, jij ons ook?

X F

Hoi F en M

Dat is dus echt onwijs moeilijk om een nieuwe meisjes naam te verzinnen! We hadden de naam Iza. Vernoemd naar mijn oma, Johanna Elizabeth. En nu weten we niks. Ga denk ik maar heel hard hopen dat het een jongen wordt!

Monique, heb je gelijk al uitslagen gehoord? Of moet je hier een poosje op wachten?

Fred, vandaag kreeg R toch ook de uitslag?

Vind het echt balen dat het zo rottig bij jullie gaat en kan me daar ook best schuldig over voelen! En weet ook dat wij onwijs gezegend zijn, dat alles zo goed gaat! Vind het daardoor soms ook moeilijk om te reageren! Lees wel alles mee hoor en denk echt veel aan jullie!

Liefs Nienepien

Terug
Bovenaan