pijn in onderbuik en rug

hoi

vandaag is dag 20 van mijn cyclus heb een cyclus van 26 dagen. ik heb sinds gisteren zeurende pijn (een soort steken) in mijn onderbuik en rug. kan dit iets met een eventuele zwangerschap te maken hebben? rond mijn ovulatie hebben we gemeenschap gehad. ik moet gewoon volgende week afwachten maar ben benieuwd of jullie ook deze klachten hebben/hadden?

 
Hee,

Ik ben nu bijna vijf weken zwanger en had hetzelfde als jou. In de week na de ovulatie had ik allerlei kwaaltjes zoals hoofdpijn, buikpijn, rugpijn. Heb dit normaal gesproken nooit. (alleen hoofdpijn heel soms natuurlijk). Zelf dacht ik al dat het misschien nog was van de maand ervoor omdat we toen ook al probeerden zwanger te worden en deze kwaaltjes naar mijn idee pas rond week 4 a 5 zouden moeten komen. Toen ik echter een test deed zei deze dat ik niet zwanger was. Ik teleurgesteld en begreep niet waarom ik dan de buikpijn en rugpijn had gehad.

Toen ik echter de test weer deed rond de dag dat ik ongesteld moest worden bleek ik alsnog zwanger te zijn.

Ik wil je geen valse hoop geven maar had dus precies hetzelfde als jou en bleek zwanger te zijn.







 
gefeliciteerd met je zwangerschap! ik wacht maar af of ik ongesteld word volgende week. had je constant die pijn of af en toe? ik vooral in de ochtend.

 
Gefeliciteerd met je zwangerschap Wendy!

Ik ben 14 februari gestopt met de pil en roken, omdat we graag een kindje willen en weten dat het even kan duren. Ook was het afvragen hoe snel ik weer 'zelf' zou menstrueren. 30 dagen later was mijn eerste menstruatie. Volgens de ovulatiekalender (ik gebruik de app P tracker Lite) zou ik op 1 april mijn eisprong hebben met een cyclus van 30 dagen.

Sinds vanmorgen heb ik ineens stekende pijn (soort menstruatiepijn) in mijn onderbuik en af en toe lichte steken richting de rug. Ook ik vraag mij af waar dit vandaan komt. Ik las dat dit ook de innesteling kan zijn die je voelt...

Ik zou 15 april mijn volgende menstruatie kunnen verwachten. Ik moet dus ook nog even wachten! Ze zeggen dat je je er niet zo mee bezig moet houden en dat probeer ik ook, maar door dit soort pijntjes vind ik het erg moeilijk er niet aan te denken! We staan allebei te popelen :)
 
Bedankt!



Ik had er verspreid over de dag wat last van. Het kon zomaar opduiken en een dag of halve dag later plots weer verdwijnen. Bij mij was het gekke ook juist dat al deze symptomen elkaar allemaal bleven afwisselen. Maar net als wat jullie ook al zeggen. We wilden ook graag zwanger worden en toen ik er destijds met mijn verloofde over had zeiden we big tegen elkaar dat we ons njet gek moesten laten maken door ons blind te staren op mogelijke symptomen en direct te denken dat dit een zwangerschap betekend. Vooral het moeten wachten tot je eindelijk de test kunt doen is dan lang.

Maar goed kan best zijn dat het in jouw geval ook zo is hoor. Hoop het heel erg voor je!
 
Ik herken het. Ik moet morgen ongesteld worden, maar heb al dagen pijnlijke tepels. En ook lageen rugpijn en buikpijn. Ik denk dat ik gewoon ongesteld word, maar ik zie nog steeds geen bloed. ik gebruik de love cycles app en in de dagen voor mijn ovulatie en tijdens hebben we sex gehad. Dus kans op zwangerschap is vrij hoog. Ik wacht tot morgenvroeg en dan doe ik een test als ik nog niet ongesteld ben.
 
Hey hey weet niet of er nog mensen actief zijn hier maar ik heb dus sinds gister last van lage rug en buik pijn zit 6 dagen voor me nod cyclus van 28 dagen maar sinds gister roze of oud bloed met afvegen 
Ben al 5 maanden bezig voor een wondertje dit nog nooit mee gemaakt iemand tips
 
Mo Levy Lizzy, ik heb geen pijn in mn rug maar wel af en toe steken in mn buik en misselijk, dat wordt eigenlijk steeds erger. Mijn nod is pas de 30e dus waarschijnlijk heb ik gewoon een virus ofzo te pakken want kan me niet voorstellen dat ik nu al misselijk van een zwangerschap zou zijn.
 
Terug
Bovenaan