pijn in onderbuik en rug

Ik heb er ook geen ervaring mee zijn nu ook bezig met de 2 de ronde voor hopelijk ooit een eerste wondertje! Mijn nod is ook 30 januari maar heb echt nergens last van dus ben er bang voor! Moet je altijd een innesteling bloeding merken of kan je toch nog zwanger zijn?
 
San-dra nee hoor een innestingsbloeding hoeft helemaal niet! Maar je hoeft ook geen kwaaltjes te hebben/krijgen. Ik weet van mn vorige zwangerschappen dat ik heel misselijk was maar pas vanaf een week of 4/5 dus waarschijnlijk heb ik nu iets onder de leden maar ja ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben! Succes jij ook!
 
Ik hoop het ook smurfjes! zo spannend die week ervoor! Wel leuk dat we tegelijk onze nod hebben en een beetje gelijk lopen! Hopelijk hebben we volgende week of eerder allebei leuk nieuws :) ook al verwacht ik het totaal niet maar heb wel ovulatie testen gebruikt, maar was een licht streepje geen knal streep zoals de test streep. Maar je weet het nooit ;) houd je me op de hoogte?? En hoeveelste kindje zou jullie wondertje zijn? En merkte je met jou vorige zwangerschappen voor je testen helemaal niets? ( alleen misschien gevoelige borsten) succes meiden! 
Liefs Sandra 
 
Hoi Sandra, het zou mijn 4e kindje worden. Bij mijn andere zwangerschappen was ik.er niet zo mee bezig als nu. Ik voelde me toen wel zwanger rond de 4 wkn als ik een test deed en pas daarna werd ik misselijk. 
Leuk allebei de 30e! Ik laat wat weten jij ook?
 
Ik test pas de 31e of 1 feb. Mijn menstruatie komt altijd uit volgens de app die ik gebruik dus mocht ik de 30e niet ongesteld worden test ik een dag later. Maar vrees er toch weer voor, sinds vandaag weer erge buikkrampen, altijd een week vantevoren.
 
Terug
Bovenaan