pijn in onderbuik

tja, beetje gekke vraag voor iemand die gaat bevallen van de derde maar ik had vanmorgen menstruatieachtige pijn in mijn onderbuik, geen idee wat dit doet?
zo zie je maar, elke zwangerschap en ongetwijfeld elke bevalling verloopt weer anders.

Ook ik heb al een paar dagen pijn in me onderbuik. Een soort van ongestelheids buikpijn.
Ook geen idee wat dit inhoud. Dus ik kan je helaas geen advies geven.
Misschien weet 1 van de andere dames dit??
Dus ik lees ook even met je mee.

Liefs marielle 37w5d

Hier ook dezelfde pijntjes, ook derde kindje :p
Ben vanmorgen ook een klein stukje verloren... maar ik weet ondertussen wel dat het allemaal geen bal hoeft te betekenen... zucht...

Hoi,

hier ook telkens 'smorgens heftige buikpijn maar zet niet door, ik weet ook niet wat het inhoud.
Dit wordt ons 2e kindje vind het wel spannend wanneer gaat het nou eens doorzetten meiden....?

Liefs zonnetje
39w3d

ja precies, 's morgens. en volgens mij vannacht ook, maar niet erg genoeg om wakker van te liggen maar net genoeg om er toch een beetje bewust van te zijn. en het nam wel toe, geen hevige pijn maar wel meer aanwezig zeg maar.
tja, ik ben pas maandag 37 weken dus ik ga er wel vanuit dat ze nog even op zich laat wachten maar ben toch benieuwd wat dit nou te betekenen heeft.

wie weet horen/lezen we het nog!

Hoi Hoi

Ik heb al 4 maanden dat soort buikpijnen en het doet allemaal niets. Dus volgens mij heeft het niet zoveel te betekenen. Kindje daalt in, er komt spanning op je bekken. Alles wordt uitgerekt en dat doet helaas pijn. Sterkte ermee

Ook ik heb die pijn en ik weet ook niet wat het is. Ben nu zwanger van de 5e.
Heb in paniek het zkh gebeld.
Daar bleek dat ik inmiddels ontsluiting heb.
Wie weet hebben jullie dat ook.

Liefs Petra.

Terug
Bovenaan