pijn in onderbuik

Ik ben ook twee nachten wakker geworden van een licht menstruatiegevoel wat gewoon weer weg trok. Afgelopen nacht nergens last van gehad.
Ik wil wel graag bevallen maar nu zit mijn hele neus verstopt dus ze moet toch nog maar even wachten.
@Pc74 Wat spannend veel succes en we wachten op meer informatie. Veel succes in ieder geval.

Groetjes Peetje24

Hi,

Ik heb ook van die buikpijnen gehad. Bij mij bleken het wel degelijk weeën te zijn. Ze noemen het pas weeën als ze werkelijk voor ontsluiting zorgen, anders zijn het oefenweeën. Maar bij hebben ze wel voor 2cm ontsluiting gezorgd.

Het hoeft dus niks te zijn, het kan dus wel.

Gr. Tamara
(februari mama)

Herken het ook. Pijn onderin de buik en in mijn onderrug, precies zoals bij menstruatie. Ik ging daarna goed naar de wc, dus het zal ook met darmen te maken gehad hebben. Bij een wee wordt je buik ook hard. Maar rommelende darmen kunnen zeker wijzen op een naderende bevalling!
Bij mij helaas nog niet het geval..
Nog steeds dat gevoel, of ..?
x Taraneh (40+2)

Bij mijn eerste had ik die zaterdag de hele dag een menstruatie achtig gevoel in mn rug en savonds braken mn vliezen....

Maar deze x had ik t vorige week ook weer een dagje en hij zit er nu nog in.. :S dus vlgs mij wil het niet altijd wat zeggen??

Bij mijn eerste had ik die zaterdag de hele dag een menstruatie achtig gevoel in mn rug en savonds braken mn vliezen....

Maar deze x had ik t vorige week ook weer een dagje en hij zit er nu nog in.. :S dus vlgs mij wil het niet altijd wat zeggen??

Ik heb het nu al zo'n 2 weken, elke dag, maar helaas zet het niet door. De eerste dag dat het gebeurde is de baby volledig ingedaald. Bij mijn eerste heb ik dit niet gehad. Ik wilde dat het eens zou gaan doorzetten :)

Ben nu 39.2 weken.

Terug
Bovenaan