Pijn onderdrug/stuitje

Naast Fysio is een osteopaat ook aan te raden! Zowel tijdens als na de zwangerschap. Heb ik veel baat bij gehad mbt tot bekkenklachten. Had met name in mn eerste zwangerschap echt veel last van mn stuit.

Succes!

Zelf heb ik dit ook ervaren, ben nu 29 weken.
Maar ik vermijd bepaalde stoelen@ en let op mijn houding. Op de bank zitten doe ik bv niet, dat zakt wat in.
Ik ga het liefste op een wat harde stoel zitten en houd mijn rug recht en waak ervoor dat ik niet onderuit ga liggen. Dat helpt enorm goed. Hopelijk gaat het met jou ook wat beter.?

Hoi is bekkeninstabiliteit. Ik kreeg rond die periode er ook last van en werd alleen maar erger heb er wel oefeningen vokr maar ben nu 29 weken en word alleen maar pijnlijker

Hi, je moet niet naar de gewone fysio maar naar de bekkenfysio. Heb het ook gehad en nog steeds (nu 39 weken). Bleek dat ik ooit ben gevallen, stuitje gebroken en die is dus nooit weer helemaal goed gaan zitten. Ik had zelf ook al net zo vroeg last als wat jij nu hebt maar heb t eerst laten gaan. Echt een groooote fout want kon op een gegeven moment niet meer zitten. Dus ik raad je echt aan gelijk ma de afspraak te maken met de bekken fysio

Terug
Bovenaan