Pijn tijdens slapen

<p>Hallo allemaal, hopelijk heeft iemand de gouden tip.</p><p>Al een paar weken slaap ik ontzettend slecht wegens pijn in mijn heupen. Op allebei de kanten doet het zeer, waardoor ik de slaap niet kan vatten. Echter ben ik wel ontzettend moe en wil ik heel graag slapen. Nu heb ik sinds een aantal dagen ook last van mn rug bij het slapen. Ik ga meestal weer uit bed, omdat het gewoon niet lukt om een houding te vinden waarin ik kan slapen. Met voedingskussen en kussen tussen mn knieën lukt het helaas niet.</p><p>Is er iemand die dit herkent en de gouden tip heeft om toch te kunnen slapen? Ik ben nu 37+4 weken zwanger.</p>

Hi Majom,
Helaas herken ik het. Gek werd ik ervan. Geen gouden tip. Na de bevalling gaat het vanzelf weg. Tot die tijd.. lekker warm douchen, daarna je bed in. Misschien nog een extra kussen tegen je rug aan? Vreselijk is het eh? Ik moest elk uur draaien omdat de pijn in de heup waarop ik dan lag ondraaglijk werd. Typisch de laatste loodjes.
Als je een boxspring hebt, zou je eventueel halfzittend kunnen slapen. Al is het niet echt fijn. Sterkte en voor je het weet heb je je lieve baby in je armen ♥️

Bedankt DulceMaria. Ja het is is inderdaad om gek van te worden. Ik heb nu een bed beneden alvast staan waarvan de rug omhoog kan, ik zal eens kijken of ik halfzittend kan slapen. Bedankt voor de tip.

Ik herken dit ook. Bij mij wil het voedingskussen nog wel wat helpen. En ieder uur op je andere zij draaien. Ik ga er meestal even een uurtje uit en dan weer verder slapen. 
Succes!

Oh man ik heb er ook zoveel last van. Niets helpt! Om moedeloos van te worden hè?!
En dan sommige nachten heb ik er ineens geen last van. Hebben jullie dat ook? Dan probeer ik te herleiden wat ik anders heb gedaan maar valt niets te ontdekken. Maar goed dan kan ik wel weer even bij slapen.
Ik hoop dat er nog iemand met de gouden tip komt.....?

Ja vreselijk is het. Het voedingskussen helpt bij mij helaas niet. Ook ik ga er in de nacht weer uit om even rond te lopen enz. Nu kan ik alleen vaak al niet in slaap komen als ik ga liggen en ga ik er zonder te slapen weer uit. Snachts ga ik dan weer naar bed en val dan meestal toch nog even in slaap om 's ochtends weer met pijn wakker te worden. Het enige wat mij nu op de been houdt is tussen de middag een slaapje als dat lukt.

Herkenbaar!
Het voelt alsof je heup slaapt ofzo! Heel apart. Ik heb er niet iedere nacht last van maar daardoor draai je wel bewust meer in de nacht. Heb geen gouden tip behalve dat ik nog maar een extra kussen erbij heb gepakt, zodat ik deze nog meer tussen m’n benen kan doen. Bij mij werkt dat opzich prima.. 
vrees dat dit onderdeel is van ‘de laatste loodjes’, dames! ?

Had ik ook, ik heb een dekmatras op Mn bed gelegd van traagschuim. Dat werkt bij mij. En ik heb oefeningen van de fysio voor rug/been- en heupspieren. Nog meer klachten namelijk aan rug en been(zenuw bekneld). En met een tennisballetje triggepoint masseren in heup en bil. 

Terug
Bovenaan