Pijn van de hechtingen

Heb geen nacontrole gehad van de verloskundige. Dacht ook dat het erbij hoorde, maar heb er niks van gehoord, dus zal wel niet.
Ik vind de stap naar de huisarts een beetje eng, ik ben nu 5 jaar bij deze huisarts, maar ben er nog nooit geweest... Vind t daarom best 'eng' om meteen met zoiets te komen (alhoewel hij dit natuurlijk gewend is...)
Ik heb een heel snelle bevalling gehad: 1e kindje in 4 uurtjes. En wat Marleen ook zegt; ik heb het idee dat daar geen hechtingen hebben gezeten, maar dat het gewoon zo'n dreun heeft gehad dat het nog pijnlijk is... De hele zone is gewoon nog wat in de war...
Maar goed, dat hou ik me dus de hele tijd voor, dat het tijd moet hebben, maar ondertussen maak ik me er druk om haha. Misschien toch de huisarts maar even bellen...volgens mij hebben ze ook wel zo'n telefonisch spreekuur...
In ieder geval bedankt voor jullie reacties :)
 
Bij ons moet je zelf contact opnemen om een afspraak voor de nacontrole te maken. Bel anders gewoon alsnog je verloskundige met de vraag dat je om je heen mensen hoort over nacontrole en dat je dat zelf eigenlijk wel zo prettig had gevonden omdat je nog een vraagje hebt. Wie weet ben je dan telefonisch al genoeg geholpen en anders mag je daar vast nog wel een keertje langskomen en die drempel lijkt me een stuk minder hoog. Nogmaals succes!
 
Ik ben gister op nacontrole geweest en ze vroegen ook of ik nog last van de hechtingen had gehad (in mijn geval niet) mocht dat het geval zijn dan zouden ze ernaar kijken, dus ik zou gewoon je vk bellen en een afspraak maken voor een nacontrole! Misschien minder vervelend om je bloot te geven bij hun als bij je huisarts. Succes meis.
 
Ben vanochtend met onze kleine man bij de huisarts geweest, omdat hij ging huilen als hij de fles kreeg en wat last had van maagzuur. We gaan nu johannesbroodpitmeel gebruiken. Heb er al 1 fles mee gegeven: wauw! Hij dronk de hele fles in één keer rustig op :) ben benieuwd hoe hij het de rest van de dag en weekend doet. Dan kan ik maandag tenminste met een gerust hart aan het werk en hem bij de oppas achterlaten :)
Maar goed...ik vroeg de huisarts meteen even naar de hechtingen en hij kon dat zo niet beoordelen. Hij raadde me aan om even een afspraak te maken met de vrouwelijke huisarts in het pand (hij voelde wel aan dat dat wat prettiger is). Heb dus voor volgende week donderdag een afspraak gemaakt. Erg spannend, maar hoop dat ik wel wat meer te weten kom zo.
 
Terug
Bovenaan