<p>Hoi allen,</p><p>Dit is de eerste keer dat ik zelf een topic plaats. Ik heb al veel gehad aan de andere topics en ervaringen die worden gedeeld, maar nu zitten wij zelf even met de handen in het haar.</p><p>Onze zoon is vandaag 3 maanden, 2 weken te vroeg geboren. Hij is altijd vrij rustig geweest en huilde alleen als hij honger had of in de avond last had van krampjes. Wij en hij hebben wel het geluk gehad dat dit niet zo erg is geweest. Nu hebben we het idee dat er meerdere dingen aan de hand zijn. Sinds 30 december huilt hij opeens overdag veel en is dan niet te troosten. Sinds afgelopen zaterdag is hier krijsen aan het einde van de middag/begin van de avond bijgekomen. Het lijkt erop dat hij weer krampjes heeft op dat moment en dan nog erger als wij het met hem beleefd hebben, zelf op de piek was het krijsen niet zo extreem als nu. Dat verklaard alleen nog niet het andere huilen. Hij kan ook in sprong 3 zitten. </p><p>Ik geef trouwens volledig borstvoeding op verzoek. Ik heb dit al met het cb ( kinderarts en jeugsverpleegkundige) besproken en ben bij de huisarts geweest. Zij gooien het allemaal op krampjes. Niks aan te doen en ze weten niet hoe het kan dat dit nu pas komt in deze extreme mate. Andere ouders die deze combinatie hebben beleefd en tips/adviezen hebben? Wij voelen ons zo machteloos!</p><p>Groetjes Manon</p><p> </p><p> </p>