Pijn? Verdriet? Krampjes?

Ik heb gisteren nog de advieslijn van het cb gebeld. Zij adviseerde mij om hem op bed te laten slapen tot de volgende voeding i.p.v. dragen. Nou nog meer drama toen ik dat probeerde! Vandaag weer heerlijk bij me gedragen en hij is een stuk rustiger. Behalve in de avond wel geregeld huilen. Het past niet bij hem. Ik ga denk ik inderdaad nog maar eens naar de huisarts. Het voelt niet goed. Bedankt allen!

Heel herkenbaar! Onze zoon was met 3 maand ook ineens ontroostbaar.. Bleek dat hij in z'n sprongetje zat. Zo heftig als sprong 4 heeft hij ze gelukkig niet meer gehad. Bij mijn man wilde hij helemaal niet meer en bij mij was het ook al moeilijk. Ik raad je aan het boek 'Oei ik groei' te kopen, ik vond die sprongetjes altijd maar een beetje overdreven maar toen iemand mij dat boek aanraadde vielen de puzzelstukjes op z'n plaats!

Klinkt wel als de krampentijd... verschrikkelijk!  Je houd er een trauma aan over haha. Ik vond  het zo raar dat ik iedereen over de slapeloze nachten hoorde en niemand over die kampen.  Ik vond het ook dikke ellende maar  je moet er hoe niet leuk het ook is even doorheen.  Komt wel weer goed ? ik heb mijn dochter ook veel gedragen in de draagdoek en dat hielp best veel. Probeerde bedje altijd wel eerst. Had ik ook de beste rust en zij ook.  Soms in slaap lopen wiegen, uren lang soms!  1x rondjes gereden in de auto.... ik werd gek van dat geluid ( gekrijs ). Je doet je best maar dit is best een machteloze periode!  Heel veel sterkte en succes ?

Terug
Bovenaan