pijn

A

Anoniem

Guest
heb pijn in mijn teen , mijn middelste teentje om precies te zijn , zal ik dan eindelijk zwanger zijn ??? Gut gut gut wat een vragen af en toe zeg worden jullie er niet gek van af en toe, wat een gezeik hier !!!!!! En ja .... je wordt echt wel een keer zwanger maar dan moet je vent wel goed mikken , is de enige manier . De groeten van Bea

Als jij je eigen daar zo aan ergert moet je hier niet komen lezen bea.
ga ergens anders spelen

Ik snap je reactie wel Bea, ik word er ook wel eens een beetje moe van. Aan de andere kant, de meeste forummers zijn nog nooit zwanger geweest en willen het heel graag. Ze zijn soms onzeker over wat ze voelen en zoeken bevestiging daarover bij anderen. heel begrijpelijk, had ik bij mijn eerste ook.Dus ik begrijp deze vragen wel en daar is dit forum ook voor. Als ik er geen zin in heb reageer ik gewoon niet op dit soort berichtjes en als mn pet ernaar staat wel.

Hey Bea,

Als je anoniem wilt blijven moet je niet je naam eronder schrijven, is niet zo slim..

Als je het zo'n gezeik vindt, wat doe je dan eigenlijk op dit forum, waarom lees je het dan, waarom reageer je dan eigenlijk..
Jij probeert zeker niet zwanger te worden, anders reageer je niet zo misselijk..

Mag hopen voor je dat als jij ooit zwanger wilt worden, dat jouw vent wel in 1 keer goed mikt, zoals jij het noemt..

Ga gauw van dit forum af en ga ergens anders spelen Bea!

Die reactie is echt wel overdreven hoor Bea!
Van de andere kant klopt het wel dat er vaak echt "onnozele" vragen, ja sorry hoor, gesteld worden, waar niemand een antwoord op kan geven, maar alleen kan gissen.

jezus wat ben jij een muppet zeg ,echt zo,n figuur die niets van kindere moet hebben.en als het wel zo mag wezen hoop ik dat het kind wat je heb of ooit zal krijgen een blok aan je been mag zijn die de hele dag loop te janken en loop te zieke.ZEKER ongesteld worden ofzo..schei toch uit en ga lekker ergens anders je heil zoeken op fok.nl ofzo dan kan je de hele dag iedereen afzeiken.

hoi bea.waarom reageer je zo?dit is een form waar je je onzekerheden kwijt kan,lees het dan lekker niet!!!en het is niet makkelijk om zwanger te raken,oke somige vragen zijn een beetje raar,maar laat iedereen lekker in ze waarde,kennelijk wil jij niet graag kinderen anders reageer je niet zo.gr manuela

Pijn in je middelste teen? Laat 'ns kijken... Dat zal dan het laatste restje verstand zijn dat nu ook aan het afsterven is,... blijft er alleen nog een nutteloos leeg lichaam over, waar je dan ook niets meer aan hebt...
Zielig, he...

Succes met de rest van je leven als 'ameube'.

Terug
Bovenaan