pijn

ik kan me voorstellen dat het wachten op of je wel of niet ongesteld wordt moordend kan zijn, maar meiden verlies toch niet de realiteit uit het oog zeg! de enige tekenen dat je echt zwanger bent zijn immers niet ongesteld worden, pijnlijke gezwollen borsten, misselijkheid, komop zeg, sommige meiden denken echt bij de raarste dingen al dat ze zwanger zijn, hou het toch leuk voor jezelf.

gr sandra (en ik weet waar ik over praat want ik heb er 10 jr over gedaan om een kindje te mogen krijgen)

wat een kuthormonen hebben jullie zeg wordt lekker zelf een ameube , en blijf lekker zelf kinderloos stomme kutwijven.

is toch goed bedoeld om goed te mikken kan echt helpen hoor dus niks geks aan het verhaal

Daar gaan we weer...
Is het net lekker rustig hier zonder rare figuren...
Je moet maar niks anders te doen hebben.

hoi Bea,
wat vreemd dat jij zo reageert zeg, je weet dat dit een forum is voor mensen die graag zwanger willen raken en dan reageer je zo. Ik neem aan dat je wel begrijpt dat het voor sommige heel kwetsend is wat je doet en dat het alles behalve volwassen is!!!
Meid, ik hoop dat bij jou alles je voor de wind gaat en dat jij geen steun van andere mensen nodig hebt in je leven, want op deze manier zullen er niet veel mensen in je leven overblijven in je leven die jou zouden willen steunen.
En inderdaad, als je je echt zo ergert dan moet je het gewoon niet lezen, en als je het te grappig vind voor woorden wat hier allemaal wordt geschreven lach er dan in jezelf om maar val ons daar niet mee lastig.
WIJ PROBEREN KINDEREN TE KRIJGEN, WIJ PROBEREN NIET OM KLEINE KINDEREN HIER OP HET FORUM TE SPREKEN!!!!!!!

Terug
Bovenaan