Pijn!!

Anders misschien op schimmel controleren? Ik las van iemand die veel pijn en harde vuiken had en die heeft een vaginale schimmelinfectie
 
Hoi hoi!

k heb ook vaak blaasontsteking gehad tijdens mijn vorige zwangerschappen.. en dan vooral de pijn als je je om wil draaien in bed.. eigenlijk wil dat gewoon bijna niet!!!! En het laatste stukje plassen voelt ook niet bepaald prettig. Tja had het nog nooit gehad.. maar de kans dat je het krijgt tijdens de zwangerschap is vele malen groter! En daar kun je ook heel wat buikpijn van hebben hoor. Echt dat doet best wel veel pijn.

Ik hoop voor je dat het gewoon een blaasontsteking is, en dat je er met een kuurtje snel weer vanaf mag zijn.

Sterkte!

Liefs mammma (zwanger van de 3e)
En gelukkig nog geen blaasontsteking gehad in deze zwangerschap!!
 
oja meis, wat ik wilde zeggen is , het kan ook nierbekken onsteking zijn, had ik 3 dagen voor mijn bevalling gehad 3 jaar terug en had ze trouwens gelijk weeen erbij maar dat kan ontiegelijk veel pijn hebben en die is nog erger dan weeen, ik hoop voor niemand dit mee temaken, ik gun het niemand, ik ben benieuwd wat je ha gezget heeft

liefs
 
Terug
Bovenaan