hoi,
ook ik zeg als ik het vol kan houden dan geen pijnbestrijding. bij mijn eerste ben ik in het ziekenhuis bevallen omdat ik ver overtijd liep (16 dagen) en ben ik dus ook ingeleid. op het laatst dacht ik ik houd het niet meer en vroeg ik om pijnbestrijding..( soort infuus waarbij je een knopje krijgt en als je een wee aan voelt komen dan kun je op het knopje drukken en word er een hoeveelheid ingespoten zeg maar.) maar voordat ze bij mij het erin konden brengen( pff.. ze konden geen goede ader vinden en bleven maar prikken..) had ik dus al persweeen en dan mag het zo wiezo niet meer. maar gelukkig na 2 persweeen was hij eruit dus dat viel me achteraf reuze mee. als ik het weer zo kan doen teken ik ervoor.. maarja je weet nooit hoe een bevalling gaat lopen. dus ik houd het altijd open.. ruggeprik lijkt me dan dus weer niks.. maar goed een ieder zijn eigen keuze natuurlijk!
ik zie wel hoe het loopt ben wel van plan als ik niet over loop om thuis te bevallen. moet nog ff zien want volgens mij mag ik ook niet boven bevallen..