Ik heb al een bevalling acher de rug, alleen was dat een zwangerschaps afbreking. Ik weet nog dat ik dacht: dat doe ik wel ff zonder ruggenprik, nou ik weet, na 20 minuten nadat de bevalling werd ingeleid zat ik al te schreeuwen om de ruggenprik, ik voelde me even een "mietje". Maar echt, het kan ook gewoon zeer doen. Ik heb bewondering voor de mensen die het zonder doen, maar ik heb snel behoorlijke pijn in mijn baarmoeder als daar wat mee aan de hand is (lees: snel zwanger wegens eisprong voelen) dus ben een beetje gevoelig.
De pijn is voor iedereen denk anders, net zoals de zwangerschap. Ik wil het proberen zonder ruggenprik maar als het gewoon niet gaat en die kans is er, dan neem ik hem ook, om het toch wat prettiger te maken. Dat mensen er voor kiezen het niet te doen, ook prima.
Gr.
De pijn is voor iedereen denk anders, net zoals de zwangerschap. Ik wil het proberen zonder ruggenprik maar als het gewoon niet gaat en die kans is er, dan neem ik hem ook, om het toch wat prettiger te maken. Dat mensen er voor kiezen het niet te doen, ook prima.
Gr.