Pijnbestrijding?

Hey,

Ik heb de 1e bevalling geen pijnbestrijding gehad ondanks de 40 uur durende bevalling. Nu zie ik enorm op tegen de 2e bevalling en ben bang dat het weer net als bij onze 1e een sterrekijkertje gaat worden waardoor de bevalling moeilijk vorderd! Ik heb het direct bij de verloskundige aangekaart dat ik bang was ( ik heb na de 1e bevalling een post traumatische stress stoornis gehad) en er is direct in mijn gegevens vermeld dat mocht ik pijnbestrijding willen ze mij dat direct zonder vragen zullen geven. Een hele geruststelling moet ik zeggen, maar ondanks dat blijf ik ook wel een beetje bang!

Liefs Janne

Hey,

Ik heb de 1e bevalling geen pijnbestrijding gehad ondanks de 40 uur durende bevalling. Nu zie ik enorm op tegen de 2e bevalling en ben bang dat het weer net als bij onze 1e een sterrekijkertje gaat worden waardoor de bevalling moeilijk vorderd! Ik heb het direct bij de verloskundige aangekaart dat ik bang was ( ik heb na de 1e bevalling een post traumatische stress stoornis gehad) en er is direct in mijn gegevens vermeld dat mocht ik pijnbestrijding willen ze mij dat direct zonder vragen zullen geven. Een hele geruststelling moet ik zeggen, maar ondanks dat blijf ik ook wel een beetje bang!

Liefs Janne

Hey,

Liefs Janne

Hi,

Aangezien ik ingeleid moet gaan worden krijg ik pijnbestrijding dmv een prik met morfine in de bil.
Dit omde toppen van de weeen op te vangen.
Zodra mijn lichaam de weeen zelf oppakt denk ik dat ik meteen ga voor een ruggeprik.
Niet dat het bij de jongste heeft geholpen(toen zetten ze de prik en ongeveer een half uur later was de kleine eral).

ik heb het gelijk bij het eerste bezoek aan de verloskundige gevraagd.

het word voo rmij zoiezo een (poliklinische) bevalling in het ziekenhuis. thuis vind ik veel te gehorig en dan voel ik me niet op mn gemak. bovendien zie het nut niet in van onnodig pijn leiden.

bij de tandarts trekken ze toch ook geen kiezen meer zonder verdoving?

ik bewaar mijn energie liever voor het echte bevallen dan voor de ontsluitingsweeen.

in het ziekenhuis waar ik ga bevallen is er 24 uur per dag de mogelijkheid voor een ruggeprik. dus prima !

ik helemaal blij en gerustgesteld.

Terug
Bovenaan