pijnbestrijding.

ik vroeg me af wat jullie gaan doen als pijnbestrijding bij de bevalling??
ik zelf zit erover te denken in het ziekenhuis heerlijk in bad te gaan liggen. en zelfs mijn vriend mag er dan mee in. maar een ruggenprik wil ik niet. wil het liefst een natuurlijke bevalling. maar ja als het straks anders verloopt word dat toch wel even schrikken hoor!

Ik wil ook graag een natuurlijke bevalling zonder pijnbestrijding.
Van onze Floortje ben ik heel vlot bevallen en zou er al had ik het gewild niet eens tijd geweest om het toe te dienen haha.
Maar ik sta er niet negatief tegenover, mocht deze bevalling niet vlot gaan enz en een drama worden dan sta ik er wel voor open al lijkt me een ruggenprik doodeng.

gr louise

hihi Kelly,

Ben benieuwd of je nog zin hebt om met je vriend in bad te gaan...! Ik moest niks van mn man hebben en wilde vooral rust.
In bad vond ik overigens ook verschrikkelijk tijdens de bevalling. WIlde ik van te voren ook graag, maat wist niet hoe snel ik eruit moest klimmen.. Maar bij iedereen anders.

Ik ga ook niet meteen voor pijnbestrijding, maar mocht het nodig zijn dan ga ik er zeker voor. Bij mn keizersnede ook een ruggenprik hebben en een pretje was het niet, maar de rust die je krijgt als de weeën nagenoeg weg zijn...heeeeeeerlijk!!

hoi miekje
mijn vriend en ik hebben al heel veel mee gemaakt.
ik zit zelf met een gedragsstoornis en daar leidt onze relatie zwaar onder.
en omdat we 125 km bij elkaar vandaan woonde was het ook geen pretje.
wonen nu gelukkig samen.
mijn vriend is ook heel rustig qua doen.
sinds mijn zwangerschap heeft hij al heel zijn leven aangepast aan mij. hij gaat eerder naar bed omdat ik zonder hem niet kan slapen. als hij merkt dat ik moe ben stuurt hij de visite weg.
en hij maakt zelfs ruzie met de verloskundige omdat die op een vervelende manier tegen mij tekeer ging... ben hem nu al dankbaar voor alles wat hij heeft gedaan

Ik hou totaal niet van naalden ga al bijna plat van bloedprikken laat staan een ruggeprik..
Ik hou het op natuurlijk pijnstillers die het lichaam aanmaakt consentratie en warme douches en kruiken

Ik heb bij mijn eerste een ruggenprik gehad, omdat mijn lijf door de bekkeninstabiliteit de bevalling niet meer aan kon. Dat is me goed bevallen. Letterlijk en figuurlijk.

Deze ronde is het weer heel zwaar lichamelijk, mijn rug trekt het niet meer volgens de fysio. Wellicht dat de bevalling wordt ingeleid, maar dat is nog afwachten. Als het niet gaat, wil ik weer pijnbestrijding, maar ik weet nog niet in welke vorm. Donderdag heb ik bij de vk het gesprek over de bevalling, dus dan zullen we het er wel over hebben.

Gr ingrid

Bij complicaties natuurlijk graag pijnstilling, maar verder laat ik gewoon lekker mn eigen pijnstillingshormonen zn gang gaan, dit ging bij de bevalling van mn zoontje erg goed en was helemaal high haha,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan