pijnbestrijding.

Ik kijk niet tegen de bevalling op.. en heb dan ook liever geen pijnbestrijding... Roep ik nu nog heel hard. Als het straks zover is kan ik misschien wel omslaan en het echt wel willen........

De tijd zal het leren.

Ik heb nu 2 bevallingen zonder pijnbestijding gedaan, maar vind het wel een prettig idee dat de mogelijkheid er is om pijnbestrijding te krijgen!! Dus als ik kappot ga van de pijn en het niet meer trek (wat ik niet denk hoor maar je weet maar nooit!) wil ik echt wel wat tegen de pijn!!

Groetjes Anne

super Kelly dat jullie het zo goed hebben samen en dat je vriend zo goed om je denkt!!
Fijn dat jullie er samen helemaal uit gaan komen!

BEdoelde het ook niet vervelend hoor.... ik merkte alleen bij mn eigen bevalling dat het ineens heel anders liep en ik andere dingen prettig vond dan ik vooraf had gedacht..!Maar mn man pastte zich gelukkig heel makkelijk aan!

Nee, ik heb het ook zonder gedaan, hier in belgie is pijnstilling wel gebruikelijk maar dat heb ik geweigerd, alleen als er iets medisch is waardoor ik of de baby het nodig heeft wordt het anders, was wel grappig want van de jongste ben ik dus ook in belgie bevallen en de vroedvrouw en gyn waren echt verbaasd dat een vrouw pijnstilling weigerd,haha!
Douche vind ik wel heerlijk tijdens de weeen!
Liefs MJ

Ik bekijk het ter plekke hoor.... vorige keer door de weeenstorm wel 2 prikken in mijn been gehad, kon het niet meer bolwerken. Dus mocht dat weer nodig zijn dan vind ik het prima. Door de BI en de fibro heb ik al niet zoveel energie dus alle kleine beetjes helpen!

Greetz Esz

ik zou het nog niet weten of ik pijn bestrijding wil tijdens de bevalling.
het is mijn eerste keer en ik heb zo iets van ik zie het ter plekke wel of ik het wel of niet wil.
ga er vanuit van niet maar er is ten slotte niks zo wisselend als een zwangere vrouw HIHIIHIHIHIHI

groetjes angelique

Zou fijn zijn als het weer zonder poes pas gaat...de laatste keer had ik 2 uur lang 1 lange wee (tenminste zo voelde het). Na 2 uur was het "gepiept" ...duim voor weer zo'n bevalling!!

Groetjes Fee

ik ben gister bij de verloskundige geweest en die vertelde dat omdat ik zo jong ben mijn lichaam waarschijnlijk een overschot aan pijnstillers zal maken. ik hoop maar dat ze gelijk hebben! maar van de meeste pijnstillers word je zo duf en ik wil mijn wondertje wel helemaal lekker in mijn armen kunnen hebben. en kunnen lopen ofzo tijdens de weëen

Terug
Bovenaan