Pijnlijke borsten door stoppen met borstvoeding

Hallo,

Zal even laten weten wat ik er aan heb gedaan.
Heb naar de verloskundige gebeld na een paar dagen want het werdt steeds pijnlijker.
Zij zei dat ik nog 1keer borstvoeding moest geven tot dat ze leeg waren maar dat ze waarschijnlijk niet meer zou drinken.
Zoniet dan moest ik 1keer kolven.
Gelukkig dronk mijn dochter dat duurde 10minuten en toen was ik van de pijn af.
Hoop dat ik hier iemand mee help want bij mij heeft het een week geduurd en dat was niet fijn!

Groetjes
 

ik heb hier informatie over gezocht omdat mijn dochter een tweeling heeft en haar door een zogenaamd bevoegd persoon werd gemeld dat ze beter per direct kan stoppen omdat het niet goed voor het gezinsleven zou zijn wanneer zij zoveel tijd aan borstvoeden besteed. ze heeft ook een dochter van zes. Ik merk aan mijn dochter dat ze het hier erg moeilijk mee heeft. Ze ondervind veel pijn en heeft behoorlijk gezwollen borsten. haar partner heeft weinig begrip voor haar klagen over pijn. Want tja..de deskundige zegt dat ze beter kan stoppen!. en pijn hoort erbij. Toen ik hem twee linken stuurde o.a. die van jullie en een over het afbouwen. schreef hij internet rubbish en ik werd uit de vriendenlijst verwijderd. Mijn oudere dochter vind borstvoeding geven ook onzin. Mijn kinderen zijn ook groot geworden zonder! ik snap niets meer van mensen..echt
 
Ik zou jou uit het vrienden lijst hebben verwijderde.. het gaat hierover om pijnlijke  borsten  tijdens afbouwen of stoppen met borstvoeding.. niemand heeft je dus gevraagd of borstvoeding goed of slech is. Waar eigenlijk de antwoord op duidelijke is.
 
 
Terug
Bovenaan